۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳

حمايت رسمي آمريكا از محسن آرمين

کد خبر : ۳۵۵۸۳

به گزارش صراط نیوز به نقل از کیهان، حكم 6 سال حبس تعزيري «محسن آرمين» از عوامل پشت صحنه آشوب هاي خياباني پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 باعث خشم و عصبانيت رسانه هاي غربي و مقامات كاخ سفيد شده است.
راديو فردا، وابسته به سازمان سيا در اين باره گزارش داد كه «ويكتوريا نولند»، سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا، روز جمعه از خبر صدور حكم شش سال زندان براي محسن آرمين، نماينده مجلس ششم و سخنگوي مجاهدين انقلاب اسلامي، انتقاد كرده است.
ويكتوريا نولند گفته است: «ما از خبر صدور شش سال زندان براي محسن آرمين نماينده سابق مجلس به دليل استفاده از حق آزادي بيان و تجمع در ايران، عميقا نگران شده ايم.»
در همين رابطه خبرگزاري فرانسه نيز گزارش داد كه هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا از زنداني شدن يك اصلاح طلب سرشناس در ايران سخت برآشفته شده است.
گفتني است، حمايت از فتنه گران و عوامل ناآرامي و آشوب در ايران همواره سياست مقامات كاخ سفيد براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است و سران و عوامل فتنه 88 نيز كه در جريان فتنه ياد شده تمام قد خود را در اختيار بيگانگان قرار داده بودند، جرات مرزبندي با مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس را ندارند.