۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶
قابل توجه وابستگان به آقای "م"

احمدی نژاد دوهزار برابر بیشتر از کیهان قابل ملامت است

بدهي كيهان به سازمان تامين اجتماعي اولا؛ بسيار كمتر از مبلغي است كه آقاي "م" ادعا كرده است و ثانيا؛ اين بدهي از نوع دريافت وام و يا خريد و فروش كالا و موارد ديگري از اين دست نيست
کد خبر : ۳۵۶۰۹
"صراط" - جريان انحرافي كه از تطميع كيهان نا اميد است، در سايت منصوب به مشايي ادعا كرد كه روزنامه كيهان مبلغ 12 ميليارد تومان به سازمان تامين اجتماعي بدهكار است...

به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، بدهي كيهان به سازمان تامين اجتماعي اولا؛ بسيار كمتر از مبلغي است كه آقاي "م" ادعا كرده است و ثانيا؛ اين بدهي از نوع دريافت وام و يا خريد و فروش كالا و موارد ديگري از اين دست نيست، بلكه در حالي كه روزنامه هايي نظير ايران و چند روزنامه و نشريه اجاره اي و سايت هاي راه اندازي شده از سوي آقاي مشايي همه ماهه از بيت المال مسلمين مبالغ ميلياردي دريافت مي كنند، روزنامه كيهان ...در تسويه همزمان و كامل تعهدات ايجاد شده از سوي سازمان تامين اجتماعي با دشواري روبرو بوده و مانند بسياري از مؤسسات ديگر و به روال جاري و قانوني بدهي خود را به صورت اقساط پرداخت كرده و مي كند.

در اوايل سال جاري اعلام شده بود كه دولت آقاي دكتر احمدي نژاد نزديك به 24هزار ميليارد تومان به سازمان تامين اجتماعي بدهكار است و آقاي احمدي نژاد ضمن اعتراض شديد به اينگونه خبررساني گفته بود؛ «وقتي گفته مي شود كه دولت بدهي دارد يعني از جايي قرض گرفته و پس نداده است در حالي كه اين طور نبوده و اين تعهداتي است كه ديگران- يعني تامين اجتماعي- براي دولت ايجاد كرده است و دولت هم، هر موقع پول داشت اين تعهد را مي دهد.»

اگر كيهان به خاطر بدهي خود به سازمان تامين اجتماعي قابل ملامت باشد- كه نيست- آقاي احمدي نژاد به همين علت، دوهزار برابر، بيشتر قابل ملامت است! با اين تفاوت كه دولت پرداخت بدهي خود را به زماني كه پول داشت موكول كرده است ولي كيهان به صورت قسطي در حال پرداخت بدهي خود مي باشد.

...برخلاف ادعاي حلقه انحرافي و مطابق اسناد موجود، كيهان علي رغم تحمل فشارهاي اقتصادي كه از دوران دولت سازندگي آغاز شده، در دولت اصلاحات شدت يافته و در دولت آقاي احمدي نژاد اين فشارها به اوج خود رسيده است.

نظرات بینندگان
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۱۶
۱۹
حاج حسین دوستت داریم
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۷
۷
حالا چرا ناراحت شدید؟!
ممل
|
Netherlands
|
۱۱:۵۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۸
۱۳
بردن و خوردن حالا فرار به جلو می کنن و می خوان تقصیرو بندازن گردن بقیهآقایون ولایت مدار
ناشناس
|
Netherlands
همشون سروته یه کرباسند
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۹
۶
3000 ملیارد تهاجم فرهنگی!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۹
۱۹
به خدا از خواندن سه خط آخر خجالت کشیدم و شرمنده شدم.

نیروهای ارزشی؛ یکبار دیگر سه خط پایانی رو بخوانید: "فشارهای اقتصادی...در دولت اصلاحات شدت یافته و در دولت آقای احمدی نژاد این فشارها به اوج خود رسیده است"!

آقای احمدی نژاد؛ این بود اون دولت اسلامی! و مکتبی ات؟!

دولت اسلامی ای که عرصه را بر نیروها و نشریات ارزشی تنگ کرده؛ ولی دست دزدان و غارتگران بیت المال مسلمین باز باشد!

اگر این است؛ پس اُف بر تو و بر اون دولت غیر اسلامی ات/ یاعلی ***فقط ولایت***
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز ، جناب علی از تنکابن

این ظاهر قضیه است.

وقتی دولت دکتر احمدی نژاد کنار رفت ، اون وقت حزب اللهی ها می فهمند که چه بلایی توسط رسانه ها بر سرشون اومده.

اونوقت حزب اللهی ها می فهمند که اصلاح طلبان از طریق بمباران تبلیغاتی چه بلایی بر سرشون آوردند.

بگذار احمدی نژاد کنار بره....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای فروزان بگذار احمدی نژاد برود ما دیگه گول نمی خوریم و یک نیروی غیر بدلی ارزشی واقعی ولایتمدار انتخاب که دارای حاشیه نباشد.
همش گفتند رجایی رجایی، ............... از آّب درآمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه روزی علی از تنکابن به ممل یا غلام نهیب میزد ادب داشته باش برادر حالا خودش ...پیوندتان مبارک
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان خوندن سه خط آخر شرمندگی نداره !!!!
آدم ها باید از اونجائی شرمنده بشن که با استفاده تمام و کمال از امکانات دولتی و در جائی که به نوعی بر سر سفره دولت نشسته اند ، اقدام به تخریب همه جانبه دولت می کنند . جناب شر......... که در مقابل تطمیع سر فرود نمی آورند ، لطف کنند و از دریافت کاغذ یارانه ای از دولت هم انصراف بدن تا هیچ منتی بر سر ایشان نباشد !!!!!!
نمونه اش روزنامه معدوم شده ص.ع که در مدت دور اول ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد بالغ بر 4000 عنوان مقاله در سیاه نمائی عملکرد دولت به چاپ رسوند و کماکان از سهمیه کاغذ یارانه ای و کمک های دولت محترم بهره می برد ( و این یعنی انعطاف دولت در شنیدن نظرات موافق و مخالف )- البته علت معدوم شدن روزنامه زرد ص.ع ، شکایت دولت یا حلقه دولت نبود بلکه مدعی العموم به خاطر مقاله ای تحت عنوان شاملو که در اون مستقیماً به امام ( ره ) توهین نموده بود ، ازش شکایت کرده بود .
- و اما یک سوال ؟؟؟!!!! - جناب شر ی ..... چنانچه در راس دولت مشغول به خدمتگذاری برای ملت شریف ایران بودند ، آیا این همه سیاه نمائی در حق دولت خودشون رو بر می تابیدند؟؟؟؟؟؟ یا اینکه در راستای سیاست های اقتدار گرانه خودشون دستور می فرمودند بجز کیهان همه جراید تعطیل شود ؟؟؟؟؟ - یا حد اقل از جیره کاغذ یارانه ای استفاده ننمایند ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
حق یار
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس؛ با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام

برادرم؛ اوّلاً: از انتقاد شما تشکّر می کنم. امّا سوالم از شما کاربر محترم این استکه؛ در کجای کامنتم بی ادبی یا توهین بود، که جنابعالی از آن انتقاد و یا کامنتهای قبلی ام رو مبنی بر رعایت نمودن ادب و اخلاق خطاب به کاربران محترم دیگر؛ به رُخ کشیدید؟!

ثانیّاً: عزیزم؛ شعار محوری ما از أزل و اِن شاء الله تا أبد؛ این بوده و خواهد بود که: ما جز ولایت با احدی عقد اُخوّت نبسته ایم!

ثالثاً: با تمام احترامی که برای بچّه حزب اللّهی ها و از جمله آن دو برادر محترمی که نامشان را ذکر نمودید قائلم؛ ولی باید عرض نمایم که: دوست عزیز؛ من کامنتهایم رو برای خشنودی یا ناخشنودی کسی نمی نویسم، که حالا شما می فرمائید؛ که فلانی پیوندتان مبارک! بلکه بنده اعتقادی می نویسم. یعنی اگر از موردی حمایت و یا برائت می جستم؛ ولی بعداً عکس آن برایم ثابت شد؛ مطمئن باش که خدای متعال آنقدر شجاعت در وجودم قرار داده است که با صدای رسا بگویم؛ که اشتباه می نمودم. و عِزَّت و خِفَّت نیز دست خداست!

باتشکّر فراوان از شما دوست عزیز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا خانم زهرای مرضیّه «س» مدد***
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شلوغش نکنید دولت ما این جوابیه رو منتشر و دربارش توضیح داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرعلی از کجا معلوم الان اشتباه نمیکنی...شریعتمداری را نماینده خدا رو زمین میدونی یا کیهان را وحی منزل ؟!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس با عرض سلام مجدّد؛ خواهشاً جدل نکنیم. جواب سوالم رو نیز بدهید!

در مورد جواب سوالت نیز؛ این رو بدونید که اگر فضای سالهای 84 و 88 بار دیگر تکرار شود؛ آنهم یکبار نه بلکه اگر هزاران بار هم تکرار شود، بدون تردید ما به احمدی نژاد آن دوران رأی خواهیم داد و به اصلاح طلبان منافق و نوچه های ا.ها........... نیز روی خوشی نشان نخواهیم داد! و این هم یعنی عمل به تکلیف؛ هرچند بعداً تو زرد از آب در بیاید! ما که به فرموده امام راحل «ره» مأمور به نتیجه نیستیم. بلکه عمل به تکلیف مهم است.

البته به ا.................. آن دوران نه به ا............. استحاله شده فعلی! اینکه نوشتم اشتباه می نمودم؛ منظورم اشتباه در انتخاب احمدی نژاد نبوده است. بلکه اشتباه در حمایتهای بنده از ایشان و برخی اطرافیان منحرف وی در این اواخر بوده است. و ما به خاطر انتخاب وی به هیچ وجه پشیمان نیستیم. و این را هر انسان عاقلی نیز می داند! وقتی خودش تاکید بر جدا نبودن تفکّر و سیره اش از تفکّر مش........... می باشد. و اصرار بر این دارد که من را جدای از مش......... فرض نکنید و مش........ را زلال معرفّی نموده و به او غبطه می خورد! دیگر خلاف عقل است که از احمدی نژاد حمایت کورکورانه نموده و سعی بر جدا دانستن بین او و مش.......... کرد. درحالی که وی مخالف این جدا فرض کردن است!

برائت فعلی ما از احمدی نژادِ الان نیز؛ دالّ بر این است که ارزش مداران به هیچ وجه با کسی عقد اخوّت نبسته اند و حمایت ما تا زمانی ادامه دارد که آن مسئول در خط ولایت باشد ولاغیر!!!

و امّا روزنامه ارزشی کیهان همان نشریه مستقل و ولایی می باشد که در زمان تاریک اصلاحات که اوج غربت ارزشها بوده است؛ یک تنه و بدون وابستگی به گلوگاهای قدرت و ثروت در مقابل آن بی دینان و وطن فروشانِ خائن ایستاده بود! و انتقاد فعلیِ کیهان از دولت احمدی نژاد نیز از جنس همان مطالب است که در بالا ذکر نمودم. وگرنه همه می دانند که رییس جمهور شدن احمدی نژاد وابسته به آن 6 میلیون رأیی بود که حزب اللّهی ها در دور اوّل به او دادند و ایشان را راهی مرحله دوّم نمودند. و در مرحله دوّم نیز که ملّت دل خوشی از رقیب وی نداشتند؛ به وی و شعارهای ارزشی اش اِقبال نمودند.

ولی به نظر شما چند درصد ارزشی های کشور وی را می شناختند. اگر می شناختند پس چرا در دور اوّل مستقیم انتخاب نشد؟! بنده و امثال بنده ایشان را از زمان انتخاب نشدن در شورای شهر اوّل تهران که به وی رأی دادیم؛ او را می شناختیم. ولی دیگران از طریق انعکاس عملکرد شهرداری تهران در روزنامه وزین و ارزشی کیهان او را شناختند؛ و به احترام حاج حسین شریعتمداری و روزنامه ارزشی کیهان به وی رأی دادند. در یک جمله؛ احمدی نژاد نمک گیر حزب اللّهی ها و کیهان می باشد!!!

موفق و مویّد باشید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی بن ابی طالب «ع»***
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی از تنکابن شما هم که مثل میرحسین حساب و کتاب کردی !!! باور کن حداقل 15 میلیون از حامیان احمدی یه بارم کیهان نخوندن چون ادمهای معمولی هستن ..
ادمهایی که عقده ی بی حجابی نداشتن (مثل سبز هایی که تنها دغدغشون روسری سرشون و رابطه با جنس مخالف بود اما مثل شما هم چادر را مقدس و نشان برتری نمیدونستن ..ادمهایی که نشون خاصی در ظاهرشون نداشتن ( نه سبز به خودشون بستن نه چفیه داشتن ) ادمهایی که تو هیچ مراسم انتخاباتی خیابونی ویا دانشگاهی شرکت نکردن ..واسه همینم دیده نشدن و حسابشون نکردن ..اما به وقتش اومدن پای صندوق ها ..ما احمدی را بااون مناظره تاریخی شناختیم که با شجاعت حرف دل مردمو زد... مارا دست کم نگیرید.
نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه ؟
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان؛ شما تونستید منظور تون رو حالا چه درست یا غلط برسونید، ولی منظور بنده رو خوب نگرفتید!

برادر یک بار دیگه با دقّت کامنتم رو مطالعه کن! منظورم انتخابات نهم ریاست جمهوری بود نه دهم!!! انتخاباتی که در مرحله اوّلش با حدود 6 میلیون رأی و در مرحله دوّمش با 16 میلیون و اندی رأی؛ بر رقیبش پیروز شد!!!!! یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۵
۲۲
کیهان عزیز
یاد ان زمانی باید افتاد که سنگ آقای احمدی نژاد و دوستانشان را به سینه میزدید ومخالفان و منتقدان ایشان را همگی بی بصیرت و بی فکر و فتنه گر و دزد و معاند و مخالف و ... مینامیدید.
ورود شما را به جریان مخالفان و منتقدان دولت که متهم به هر لقبی هستند را تبریک میگویم.
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ياد آن زمان به خير که هر چه گفتيم درست بود، هنوز هم مدافع همان شعارها هستيم و نفرتمان از جريان انحرافی چيزی از تنفرمان از فتنه گران خبيث سال 88 کم نکرده و امروز هم به سينه بی بصيرت هايی که باپررويی بر مواضع خائنانه آن روز خود پافشاری می کنند دست رد می زنيم. چيزی تغيير نکرده است و بی جهت انگ اتهام پشيمانی از آرمان های انقلاب را بر پيشانی پرافتخار کيهان نزنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محسن فاضلی
بنده نگفتم شما پشیمان شده اید و یا از شعار های انقلابی دست کشیده اید. عرض کردم که مقدمتان را به صف منتقدان و مخالفان دولت خیر مقدم میگویم
مگر مخالفان و منتقدان سالهای اخیر چه میگفتند ، فرق انها با شما در این است که انها زودتر از شما پی به وجود جریان انحرافی در درون دولت ، برده بودند و امثال شما آنها را متهم میخواندید . الان هم اقایان جریان انحرافی که اقای احمدی نژاد انها را خطوط قرمز معرفی میکند و انها را سرچشمه زلال ایمان و تقوا میداند ، شما و جریان اصولگرا و کیهانی ها و طرفداران دیروز خود را فتنه گر و مخالف نظام معرفی میکنند.
موضوع خیلی واضح است . متعصبانه قضاوت نکنید.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان که البته به نوعی خودت را با کیهان ادغام فرموده ای و چه بسا که ادغام هم باشی چنانچه دست رد می زنی ؟؟؟!!!!! لطف کن و کاغذ یارانه ای از دولت نگیر و روی پای خودت مانند یک مرد بایست و البته شمارگان منتشر شده کیهان را به نهاد ها و سازمانهای دولتی و سازمان هواپیمائی کشوری و ...... تحمیل نکن و بعد از آن مرد و مردانه بگو که دست رد می زنی !!!!!!
- استفاده نامحسوس از امکانات دولتی و لطف بی دریغ دولت برای حمایت از مطبوعات ، گویا برای امثال شما به نوعی طلب مبدل شده و اینها را کمک و مساعدت نمی بینید ؟؟؟!!!! خیلی دلم میخواست ببینم چنانچه در دولت های اقتدار گرا تمام رفتار دولت را سیاه نمائی می فرمودید الآن کجای دامنه مطبوعات بودید ؟؟؟؟؟ و البته الآن که این فرصت نیست هزاران ادعا می کنید که در دولت سازندگی چنین بود و چنان بود - اما سوابق شما این را نشان نمی دهد و در دوران سازندگی کیهان را بازوی راست دولت می خواندند - به حافظه خود رجوع کنید !!!!!!!
حق یار
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان اینجا که باید جواب بدی خبری ازت نیست ، بعد میری زیر سایر کامنت های حقیر تک مضراب می زنی ؟؟؟؟؟؟؟
حق یار
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۲
۹
اللهم الشغل الظالمين بالظالمن...
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
می گويند کلاغه رسيد به روباهه گفت: صبحکم الله بالخير! روباهه گفت: ...........ت کم بود حالا برای من عربی حرف می زنی؟!
محمد آقا! اول ياد بگير که جوری بنويسی «اللهم اشغل الظالمين بالظالمين» بعدا ...
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۷
۶
وقتی دولت دکتر احمدی نژاد کنار رفت ، اون وقت حزب اللهی ها می فهمند که چه بلایی توسط رسانه ها بر سرشون اومده.

اونوقت حزب اللهی ها می فهمند که اصلاح طلبان از طریق بمباران تبلیغاتی چه بلایی بر سرشون آوردند.

بگذار احمدی نژاد کنار بره....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه هماهنگی کنی زودتر کنار بره؟
ما منتظریم ببینیم چه بلائی سرتون اومده؟!
ایراندوست
|
Germany
|
۲۱:۴۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۵
۷
جناب آقای شریعتمداری این حرفها برای ایز گم کردن اون 3000تاست. دیوار کوتاه تر پیدا نکردند. کیهان خانه مردمه و شما همیشه و پیوسته میزبان صادق این خانه.پیوسته سلامت و برقرار باشید. به کوری چشم حسودان.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۴
۴
ضمن عرض سلام خدمت همه خواهران و برادران.
ادمهاي بي عقل ومنافق لطفا كمي توجه كنيد.
اقاي شريعتمداري علي رغم نقاط ضعف و قوتي كه دارد.وعلي رغم انتقاداتي كه به دولت دارد .هميشه از طرفداران رييس جمهور محبوب بوده وهست ..
اما در كجاي متن بالا از فشار هاي اقاي احمدي نژاد به كيهان اسم برده شده؟
چرا اينقدر زود ذوق زده ميشيد كه هر متني رو براي تخريب شخص رييس جمهور محبوب استفاده ميكنيد.؟
چرا از عقل ناقص خود كم استفاده ميكنيد؟
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۶
۷
از رئیس جمهور مردمی دزدگیر مهرورز و عدالت طلب چه خبر؟ :)))
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
مراقب خودت باش كه از كينه اي كه نسبت به رييس جمهور محبوب داري خودت رو خفه نكني فرصت طلب.
به كوري چشم تو و رفقات اين اختلاس از جانب هركسي كه باشه..نميتونه براي تخريب رييس جمهور به شما كمك كنه
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۴
۷
از دزدگیر 88 چه خبر؟ :))
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۱۹
۶
افتخارات اح... انقدر وسیع بوده که چند مگس نمی توانند در آن خدشه ای وارد کنند . تو هم و هم مسلکات اگر کاری بلد بودید این همه مملکت در دستتان است خودتان را نشان می دادید
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب صدر .هم وطن گرامي.مرحبا.
دست حق يارت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
جناب صدر خوشم اومد اين جواب بسيار عالي بود.
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند