۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

چاوز: برای قذافی دعا می‌كنم!

ليبيايي‌ها در حال ايستادگي كردن در مقابل حمله و تهاجم هستند. از خدا مي‌خواهم تا جان معمر قذافي، برادرمان را حفظ كند. آنها در حال تعقيب كردنش هستند تا او را بكشند.
کد خبر : ۳۵۶۱۷

به گزارش صراط نیوز به نقل از ایسنا: رئيس‌جمهور ونزوئلا گفت كه براي معمر قذافي دعا مي‌كند و پيامي را به بشار اسد كه به گفته وي "در مقابل حملات يانكي‌ها مقاومت مي‌كند" به منظور هم‌بستگي فرستاد.

به گزارش خبرگزاري رويترز، هوگو چاوز، رئيس‌جمهور ونزوئلا در اظهاراتي در تلويزيون اين كشور گفت: ليبيايي‌ها در حال ايستادگي كردن در مقابل حمله و تهاجم هستند. از خدا مي‌خواهم تا جان معمر قذافي، برادرمان را حفظ كند. آنها در حال تعقيب كردنش هستند تا او را بكشند.

وي افزود: هيچ‌كس نمي‌داند قذافي كجاست. من فكر مي‌كنم كه او به صحرا رفته است تا مقاومت را رهبري كند، غير از اين او چه كار ديگري مي‌تواند انجام دهد؟

چاوز در ادامه اظهارات خود تصريح كرد: روز گذشته با بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه و برادرمان صحبت كردم. من از اينجا پيام همبستگي‌مان را به مردم سوريه و رئيس‌جمهور بشار اسد مي‌فرستم. آنها در حال مقاومت كردن مقابل حمله امپرياليستي و حملات امپراطوري يانكي‌ها و هم‌پيمانان اروپايي آنها هستند.

چاوز افزود: وزراي امور خارجه هشت كشور عضو كشورهاي بلوك آلبا در آمريكاي لاتين برنامه‌ريزي كرده‌اند تا به سوريه سفر كنند و به حل‌وفصل ناآرامي‌ها از طريق مذاكره در اين كشور كمك كنند.

چاوز تصريح داشت: اين بيگانگي جنگ طلبانه مطلوب باراك اوباما، رئيس‌جمهور آمريكا و هم‌پيمانان امپرياليست وي است تا مردم سوريه را نابود كند.

هوگو چاوز روز شنبه به ايراد سخن در چندين نوبت پرداخت كه به عنوان نشانه‌اي از سلامت وي پس از طي چهار دوره شيمي درماني براي معالجه سرطان به حساب مي‌آيد.

وي چندي پيش در حالي كه يك دستكش بيس‌بال به دست داشت در مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني ظاهر شد تا شايعات رسانه‌هاي آمريكايي را نسبت به وخامت حالش به سخره بگيرد.

چاوز تصريح كرد: من هميشه براي آنهايي كه مي‌خواهند مرا مرده ببينند و همواره مي‌گويند من بستري هستم، فلج هستم و نمي‌توانم حرف بزنم يك سورپرايز به همراه دارم. من هرروز بهتر و قوي‌تر مي‌شوم.

چاوز همچنين درباره مخالفان دولت خود در ونزوئلا گفت: آنها همگي طرفداران نظام سرمايه‌داري هستند و از اين نظام كه جهان را غرق ساخته، حمايت مي‌كنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۳۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
از یک طرف مخالف امریکا و از طرفی برای نوکرانش دعا می کند؟؟؟