۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

ترامپ هنوز از گوشی اندرویدی‌اش استفاده می‌کند +سند

حالی که اوباما از یک آیفون جدید اما با قابلیت های محدود برای ارتباطات کاری خود استفاده می کرد، ترامپ تا این لحظه در برابر دستورالعمل های امنیتی مقاومت کرده است.
کد خبر : ۳۵۶۲۵۸
صراط: در حالی که اوباما از یک آیفون جدید اما با قابلیت های محدود برای ارتباطات کاری خود استفاده می کرد، ترامپ تا این لحظه در برابر دستورالعمل های امنیتی مقاومت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، با وجود آنکه گفته می‌شود ترامپ اخیرا از سوی دستگاه‌های امنیتی مجبور به استفاده از گوشی آیفون ایمن‌سازی شده شرکت اپل شده است؛ اما همچنان توییت‌های او از سیستم عامل اندروید ارسال می‌شوند.

اگر به توییت های ارسالی او نگاه کنید می بینید که هنوز در زیر توییت هایش نام اندروید به عنوان ابزار فرستنده نوشته شده است.

موضوع استفاده ترامپ از تلفن همراه شخصی خود نگرانی های زیادی را در بین مقامات امنیتی آمریکا درخصوص احتمال شنود مکالمات تلفنی او و یا درز اطلاعات محرمانه از طریق شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

ترامپ هنوز از گوشی اندرویدی‌اش استفاده می‌کند +سند

در حالی که باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا در ابتدا از یک تلفن همراه بلک بری ایمن سازی شده و سپس از یک آیفون جدید اما با قابلیت های محدود شده برای ارتباطات کاری و خانوادگی خود استفاده می کرد، ترامپ تا این لحظه که بیش از دو ماه از ورودش به کاخ سفید می گذرد در برابر خواست نهادهای اطلاعاتی و دستورالعمل های امنیتی مقاومت کرده است.

طبق گزارشها او با وجود آنکه شعار دولت خود را "خرید کالای آمریکایی" قرار داده است، از گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ ساخت کره جنوبی استفاده می‌کند و علاقه زیادی نیز به آن دارد.