۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

جلودارزاده: فرصت پیش‌رو را هم به دولت بدهیم!

کد خبر : ۳۵۶۶۹۰
صراط: عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نمی‌شود دولت به همان سیاق قبلی ادامه دهد، گفت: دولت باید یک دولت با برنامه و هدفمند باشد و در زمینه حل مشکلات مردم که مهم‌ترین آن اشتغال و تولید است همت داشته باشد.

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به تشریح ارزیابی خود درباره وضعیت آرای روحانی پرداخت، اظهار داشت: این مسئله درستی است که چهارسال گذشته یعنی دوره اول ریاست‌جمهوری آقای روحانی سال‌های بسیار سختی بوده است.

وی افزود: ما در چهارسال گذشته با روابط بهم ریخته بین‌المللی مواجه بودیم و از طرف دیگر مسائل و مشکلات اقتصادی داخلی را داشتیم و همچنین فضای پساتحریم فضای سخت و کار بری بود؛ از آن طرف هم آمادگی نیروی انسانی دولت به دلیل اینکه دولت اتلافی بوده،‌ پایین بوده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ولی انسانیت حکم می‌کند وقتی به یک فرد رای دادیم و آن شخص یک شرایط سخت را قبول مسئولیت کرد، نباید پشت او را خالی کنیم و این چهار سال پیش رو را هم با وی همراهی داشته باشیم.

جلودارزاده بر همین اساس اضافه کرد: البته نمی‌شود که دولت به همان سیاق قبلی ادامه دهد؛ دولت باید یک دولت با برنامه و هدفمند باشد و در زمینه حل مشکلات مردم که مهم‌ترین آن اشتغال و تولید است همت داشته باشد.

وی بااشاره به اینکه دولت نمی‌تواند تنها گزارش‌دهنده و بیان کننده واقعیات باشد چنانچه زندگی جریان دارد، گفت: اگر مدام ما در جریان مشکلات گذشته باقی بمانیم دیگر هیچ پنجره‌ای به سمت آینده باز نخواهد شد و اینها کار دولت است و آینده را سخت‌تر می‌کند.

این نماینده اصلاح‌طلب در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: نظر شخصی من این است که فرصت پیش‌رو را به دولت بدهیم و دردی از دردهای مردم را بردارد و دولت‌های دیگر هم باید با این عزم بیایند، یعنی وقتی واقعا قرار است اقدام و عمل و کار و رسیدن به ایران 1404 باشد، باید این چهار سال را واقعا کار کرد آنهم کار با برنامه، نقشه و توکل به خداوند؛ در کنار آن همت عالی هم باشد.

جلودارزاده در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: دولت‌ها معمولا برنامه‌ریزی می‌کنند و چهارسال دیگر هم استفاده می‌کنند ولی این دولت،‌ دولتی نیست که زمانی برای حال بردن داشته باشد. دولتی است که چهارسال دوم باید چهارسال کاری باشد.

وی در خاتمه عنوان کرد: البته آنچه باقی می‌ماند رضای خدا و قدردانی مردم است که اگر که این دو مورد را نداشته باشد، پیش رو خیلی روشن نیست.
برچسب ها: صراط جلودارزاده