۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵

تابلوی جدید جریان انحرافی

کد خبر : ۳۵۷۱۸

جریان انحرافی که برای پیشبرد اهداف خود در مقوله مهدویت و تئوریزه کردن افکار انحرافی خود در ارتباط با زمان ظهور حضرت حجت‌ابن‌الحسن (ع) چندی پیش اقدام به راه‌اندازی سایتی به نام «تا ظهور» کرده است.


به گزارش صراط نیوز، سایت عصر امروز نوشت: جریان انحرافی برای پیشبرد اهداف خود در مقوله مهدویت و تئوریزه کردن افکار انحرافی در ارتباط با زمان ظهور حضرت حجت ابن الحسن (ع) چندی پیش اقدام به راه‌اندازی سایتی به نام«تا ظهور» کرده است.

این سایت مذهبی که به انجام فعالیت در حوزه مهدویت مشغول است و ارتباط ارگانیک خود را با دیگر رسانه‌های جریان انحرافی نمایان کرده است، با مطرح کردن شعار « آنچه منتظران باید بدانند» در تلاش است که تفکرات انحرافی خود را در زمینه ظهور امام زمان (ع) به مخاطبان القا کند.

شنیده شده است که چندی پیش لیدر جریان انحرافی با مطرح کردن این موضوع که اکنون زمان ظهور صغرا رسیده و در این شرایط اطاعت از ولی فقیه را جایز نیست تفکرات تکفیری خود را در حوزه مهدویت در میان حلقه خود تئوریزه کرده است که بر اساس اینگونه شواهد به نظر می‌رسد الغای از این دست تفکرات انحرافی به مخاطبان از وظایف اصلی این سایت مذهبی خواهد بود.

در پایان باید تاکید کرد که این رسانه جدید جریان انحرافی در آغاز فعالیت خود در این بحث می‌باشد به همین دلیل ضروری است که مسئولان وزارت ارشاد قبل از مطرح کردن موارد انحرافی از این سایت اقدام به برخورد و لغو مجوز این سایت کنند.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
در سال 85 بود که به جلسه ای دعوت شدم که بعدها بنام جریان انحرافی مشهور شد و بنده را بعنوان یکی از طرفداران احمدی نزاد در آن سال به این جلسه دعوت کردند . برای اولین بار موضوع ظهور صغرا را در آن جلسه از زبان بانی آن شنیدم چون این مطلب برایم بیسار تازگی داشت و در کتب اسلامی در هیچ جا ندیده بودم موضوع را با یکی از آیات عظام مطرح و از او نظر خواهی کردم در همان سال ایشان فرمودنند این بدعت است و انحراف در دین است و از آن موقع رابطه خود را با این گروه قطع کردم ولی هیچ وقت فکر نمیکردم که ا.......... هم کاملا شیفته لیدر این جریان باشد به حدی که وی را به رهبری معظم انقلاب ترجیح دهد . دعا میکنیم هر چه زودتر این شیفتگی غیر عادی و جادوگونه ا.......... از این فرد خنثی شده و وی به دامن مردم و رهبری برگردد.