۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

قلعه‌نویی به نشست خبری بازی با صبا نرسید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل جابجایی ساعت پرواز این تیم به نشست خبری پیش از مسابقه با صبای قم در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال نرسید.
کد خبر : ۳۵۷۵۰۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل جابجایی ساعت پرواز این تیم به نشست خبری پیش از مسابقه با صبای قم در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال نرسید.

نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در آستانه مصاف حساس آنها از هفته یازدهم نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر، عصر امروز در هتل بین‌المللی قم برگزار شد اما سرمربی تراکتورسازی تبریز در این کنفرانس حضور نیافت.

قرار بود امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از مسابقه تیمش با صبای قم حضور یابد اما خبر رسید که به دلیل تاخیر در پرواز تبریز – تهران امروز و تغییرات ایجاد شده در برنامه سفر تبریزی‌ها به قم، سرمربی تراکتورسازان به این نشست نمی‌رسد.

پرواز کاروان تیم فوتبال تراکتورسازی که طبق برنامه قرار بود ساعت 10 صبح امروز انجام شود با چهار ساعت تأخیر صورت گرفت و تراکتورسازان آخرین تمرین خود را نیز در ورزشگاه شهید دستگردی تهران انجام دادند تا سپس راهی قم شوند، به همین دلیل قلعه‌نویی نتوانست در نشست خبری پیش از بازی با صبا حضور یابد