۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

منصوریان: داور جان استقلال را گرفت

سرمربی استقلال بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد انتقاد تندی نسبت به عملکرد داور بازی مطرح کرد.
کد خبر : ۳۵۷۵۳۹
صراط:علیرضا منصوریان بعد از بازی استقلال و گسترش فولاد اظهار کرد: طبیعی بود نوع فوتبال گسترش فولاد اجازه نمی داد ما فوتبال همیشگی‌مان را ارائه دهیم. در این مسیر امروز داور جان تیم ما را گرفت. با تمام احترامی که برای داوران قائلم اما معتقدم امروز تاثیر زیادی در نتیجه‌ بازی گذاشتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، وی افزود: بعد از بازی نشستم و خلاصه آن را مشاهده کردم. روی علی قربانی ۱۰۰ درصد پنالتی‌ شده بود، اما داور آن را نگرفت. پای مدافع حریف روی قلم قربانی آمد، اما نه تنها پنالتی‌ گرفته نشد بلکه داور خطای بازیکن ما را گرفت. در ۸ – ۹ صحنه دیگر داور باید خطا می‌گرفت اما ادامه‌ بازی را به ضرر ما اعلام کرد. در صحنه‌ای هم که برای زکی پور اتفاق افتاد پنالتی‌ نبود، اما اگر داور می‌خواست می‌توانست آن را پنالتی‌ بگیرد.

منصوریان تاکید کرد: در کل آقای کرمانشاهی امروز جان استقلال را گرفت. در هر حمله‌ای که می‌خواستیم به نشاط برسیم، بازی را متوقف می‌کرد. صحنه‌های ۵۰ – ۵۰، ۶۰ – ۴۰ و حتی ۷۰ – ۳۰ را به نفع حریف می‌گرفت. او تلاش ما را خاموش می‌کرد و روی روند بازی تاثیر گذاشت. گسترش فولاد هم طوری بازیکن ما را مهار کرد که در خط هافبک اجازه نمی‌داد توپ را بگیریم. آنها بازی را در میانه زمین حفظ کرده و به خواسته اصلی‌شان یعنی یک امتیاز رسیدند.