۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

حرکت عجیب مدیر تیم شجاعی در دربی آتن +عکس

مدیر فنی تیم پانیونیوس پیش از آغاز دربی آتن برابر پاناتینایکوس در هفته بیست‌وهفتم سوپر لیگ یونان دست سرمربی پیشین تیمش را رد کرد.
کد خبر : ۳۵۷۶۰۵
صراط: مدیر فنی تیم پانیونیوس پیش از آغاز دربی آتن برابر پاناتینایکوس در هفته بیست‌وهفتم سوپر لیگ یونان دست سرمربی پیشین تیمش را رد کرد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های آتنی پاناتینایکوس و پانیونیوس روز گذشته (پنجشنبه) برابر هم قرار گرفتند که پاناتینایکوس در این بازی حساس  با یک گل پیروز شد. پیش از شروع این دیدار مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم پاناتینایکوس که پیش از این هدایت پانیونیوس را بر عهده داشت و عامل اصلی انتقال کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی به تیم سابقش بود به رسم میزبانی سمت نیمکت پانیونیوسی‌ها رفت. اوزونیدیس در صحنه برخورد با نیکولاس زامانیس، مدیر فنی پانیونیوس دست خود را به سمت او برد، اما وی دست سرمربی پیشین تیمش را رد کرد. تصاویر این صحنه بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های یونانی داشت.

اوزونیدیس، سرمربی تیم پاناتینایکوس چند روز پیش از آغاز فصل جاری سوپرلیگ یونان به دلیل مذاکره پنهانی با المپیاکوس و درگیری شدید لفظی با هواداران در محل تمرین از سمت سرمربیگری تیم پانیونیوس اخراج شد. او سپس هدایت تیم پاناتینایکوس را بر عهده گرفت و تلاش زیادی کرد تا کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی را به تیم جدیدش انتقال دهد. اوزونیدیس در نیم‌فصل سوپرلیگ یونان نیز تمایل خود را برای جذب سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف روسیه اعلام کرده بود.

حرکت عجیب مدیر تیم شجاعی در دربی آتن +عکس

حرکت عجیب مدیر تیم شجاعی در دربی آتن +عکس