۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

جهانگیری: افتتاح‌های دولت انتخاباتی نیست/ توزیع سود سهام عدالت در دولت گذشته انتخاباتی بود

کد خبر : ۳۵۷۷۶۱
صراط: معاون اول رئیس‌جمهور در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده مبنی بر انتخاباتی بودن افتتاح‌های پروژه‌های عمرانی توسط دولت گفت: افتتاح‌هایی که از سوی دولت انجام می‌گیرد، انتخاباتی نیست.

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی که در محل وزارت کشور برگزار شد طی سخنانی با اشاره به برخی انتقادات به دولت مبنی بر اینکه افتتاح‌هایی که از سوی دولت انجام می‌گیرد به خاطر انتخابات پیش رو است، اظهار داشت: بنده نمی‌دانم گوینده این حرف انتظارش این است که کشور به خاطر انتخابات تعطیل شود، اگر در نقطه‌ای در این کشور قبل از اینکه تکمیل شده باشد مورد افتتاح قرار گرفته به ما بگویند تا با آن مورد برخورد کنیم.

وی در ادامه افزود: طرحی افتتاح می‌شود که تکمیل شده و به تولید انبوه هم رسیده و کسانی که دست‌اندرکار این طرح‌های بزرگ هستند انتظار دارند که آقای رئیس‌جمهور یا بنده و یا یکی از وزرا برای افتتاح این طرح‌ها حضور یابیم. بعد می‌گویند که این افتتاحات به خاطر انتخابات است و در حالی که به خاطر انتخابات آن کارهایی بود که شب قبل از انتخابات می‌آمدند سهام عدالتی که واگذار نشده و سود نداشته را توزیع می‌کردند و شرکت‌ها را وادار می‌کردند که وام بگیرند تا به اسم سود سهام عدالت به مردم پرداخت کنند.