۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶

حمایت اوباما از سربازان همجنس‌باز

بعضی از حامیان اوباما اظهار نموده‌اند در صورتی که وی به طور عمومی از ازدواج همجنس بازان حمایت نکند، یک فرصت را برای تقویت بخش‌های کلیدی پایگاه‌های خود من جمله جوانان از دست می‌دهد.
کد خبر : ۳۵۷۸۴

فارس: اوباما در ضیافت شام سالانه کمپین حقوق بشر به شدت رقبای جمهوری خواه خود را سرزنش کرد و گفت که هرکسی بخواهد فرمانده کل قوا شود باید از کل ارتش آمریکا از جمله اعضای همجنس باز حمایت کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، "باراک اوباما"، تلاش‌های دولت خود برای لغو ممنوعیت نظامی ورود همجنس بازان و همچنین دستور خود به وزارت دادگستری برای توقف اجرای قانونی که ازدواج را محدود به ازدواج بین زن و مرد می‌کند، ستود اما همانطور که انتظار می‌رفت اوباما حمایت خود از ازدواج همجنس بازان را به همینجا محدود کرد و گفت که نظرات وی درباره ازدواج همجنس بازان «در حال تکامل» است و در حال حاضر تنها می‌تواند از اتحادیه های مدنی حمایت کند.

بعضی از حامیان اوباما اظهار نموده‌اند در صورتی که وی به طور عمومی از ازدواج همجنس بازان حمایت نکند، یک فرصت را برای تقویت بخش‌های کلیدی پایگاه‌های خود من جمله جوانان از دست می‌دهد. «دوگ هاتاوی» یک مشاور دموکرات اوباما گفت که «اگر او چنین کاری را انجام ندهد، یک فرصت را برای بسیج رای دهندگانی که برای رای دادن به وی نیاز به تشویق و انگیزه دارند از دست می‌دهد».

نظرخواهی‌های بسیاری که اخیرا انجام شده است می‌گوید که اکثریت جزئی آمریکایی‌ها موافق اعطای حق ازدواج به زوج‌های همجنس هستند و بیشترین این حمایت‌ها در میان جوانان و دموکرات‌هاست. اوباما در نشستی با وبلاگ نویسان لیبرال تصدیق کرد که حمایت عمومی از ازدواج همجنس بازان سازنده است.

دستیاران اوباما اصلا بروز نداده‌اند که تکامل نظرات رئیس جمهور در رابطه با ازدواج همجنس بازان در کجا توقف خواهد کرد و بعضی از طرفداران حقوق همجنس بازان فکر می‌کنند که ملاحظات سیاسی باعث شده است که اوباما تا بعد از انتخابات نوامبر 2012 به طور عمومی از ازدواج همجنس بازان حمایت نکند.

نظرات بینندگان
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
نکنه خودش هم بچه که بوده.....
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم