۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

حال و هوای آزادی پیش از شروع بازی با الریان +تصاویر

شمار زیادی از هواداران پرسپولیس بابت قیمت بالای بلیت‌ها از مسئولان باشگاه دلخور بودند.
کد خبر : ۳۵۸۳۳۳
صراط: شمار زیادی از هواداران پرسپولیس بابت قیمت بالای بلیت‌ها از مسئولان باشگاه دلخور بودند.

به گزارش تسنیم، در فاصله کمتر از یک ساعت مانده تا دیدار پرسپولیس و الریان قطر بیش از 50 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بی‌صبرانه منتظر آغاز مسابقه هستند.

* با توجه به اینکه ساعت 12 درهای ورزشگاه به روز هواداران باز شد بیش از نیمی از هواداران حاضر از ساعت‌ها قبل در این محل حضور دارند.

* بالا رفتن قیمت بلیت ورزشگاه باعث دلخوری شدید برخی از هواداران شده بود. آنها با دیدن خبرنگاران این اعتراض خود را نشان دادند و اعتقاد داشتند قیمت 25 و 35 هزار تومان برای آنها بسیار سنگین است.

* شماری از تماشاگران پرسپولیس که از هواداران ثابت این تیم در تمرینات سرخپوشان هستند، 2 ساعت مانده به بازی به هتل المپیک رفته و تعداد زیادی بلیت از بازیکنان و اطرافیان تیم گرفتند. جالب این که آنها این بلیت‌ها را به جلو در ورزشگاه آزادی برده و با تخفیف 5 هزار تومانی به هواداران می‌فروختند.

* برخی از تماشاگران روی چمن‌های داخل ورزشگاه در انتظار آغاز بازی بودند بلکه بتوانند پس از شروع مسابقه و بدون بلیت خود را به سکوها برسانند.

* اتوبوس اختصاصی پرسپولیس ساعت 17:15 وارد ورزشگاه شد و هواداران با شناسایی اتوبوس تیم محبوبشان به سمت آن دویده و خواهان توقف اتوبوس بودند که ماموران انتظامی آنها را پراکنده کردند.

* اتوبوس الریان 10 دقیقه بعد از اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه رسید و بازیکنان این تیم پس از پیاده شدن مستقیم به زمین آمده تا با جو ورزشگاه آشنا شوند.

* هواداران پرسپولیس با دیدن بازیکنان الریان علیه آنها شعار سر دادند.

* طرح موزائیک از سوی هواداران پرسپولیس  بارها انجام و از ستاره این تیم رونمایی شد. این ستاره به دلیل 10 قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران طراحی شده است.

* برانکو ایوانکویچ به محض اینکه اتوبوس تیمش به ورزشگاه رسید به تنهایی سمت زمین رفت تا به هواداران خوش‌آمد بگوید. او به شدت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و مقابل آنها تعظیم کرد.