۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

وزیر بهداشت: آلودگی هوایی در حوزه سیاسی زیاد است

کد خبر : ۳۵۸۴۲۹
صراط: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به کمبودهای حوزه سلامت معترف هستیم و در مازندران نیز بیشتر بیمارستان‎ها عمر بالای 30 سال و بیشتر دارند.

به گزارش فارس از شهرستان نکا، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی صبح امروز در آئین افتتاح همزمان هفت کلینیک ویژه تخصصی در هفت شهر مازندران، اظهار کرد: امیدواریم خدماتی که انجام شده است با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و تاکنون نیز کار جهادی صورت گرفته و امیدواریم به درخواست‎های مسؤولان حوزه بهداشت در این استان پاسخ بدهیم.

وی افزود: در مازندران بیش از یک‌هزار میلیارد تومان تنها در بخش سلامت هزینه شده اما عقب‎ماندگی‎ها در این استان پهناور زیاد است و بیشتر بیمارستان‎ها برای بیش از 30 سال یا بالاتر از آن است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه آلودگی هوایی در حوزه سیاسی زیاد است، گفت: بیشتر دنبال عیب و ایرادات هستیم تا حسن‎ها اما خدمات زیادی در حال انجام بوده و مسؤولان نیز خود را وقف مردم کرده‌اند.

این مسؤول اظهار امیدواری کرد که با وجود پزشکان ماهر و متخصص، گرهی از مشکلات مردم در بخش سلامت باز شود و این نیروی انسانی در جهت رضایتمندی مردم قدم بردارند.

قاضی‌زاده‌هاشمی در پایان گفت: به همه کمبودها در حوزه سلامت اعتراف داریم و از خیر ارزشمندی که این بنا را در اختیار وزارت بهداشت قرار دادند قدردانی می‎کنیم زیرا این بهترین تصمیمی است که انسان می‎تواند بگیرد و از هفت حج تمتع نیز ثواب آن بیشتر است.
برچسب ها: صراط وزیر بهداشت