۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

سرمربی ذوب آهن: باید 4، 5 گل به بنیادکار می‌زدیم

کد خبر : ۳۵۸۴۹۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان ذوب آهن در این دیدار فوق العاده بودند.

به گزارش فارس، مجتبی حسینی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل بنیادکار ازبکستان در نشست خبری گفت: دیروز گفته بودم که نیاز به برد در این بازی داریم و خوشخبتانه بازیکنان تیم با علم به گرفتن سه امتیاز فوق العاده در این بازی ظاهر شدند و باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم.

وی ادامه داد: فوتبال فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتند و یکی از شب‌های خوب ذوب آهن بود و فوتبال مدرن و به روزی را به نمایش گذاشتیم و یک گل اختلاف حداقل شایستگی ما در این بازی بود و باید 4-5 گل می‌زدیم. از هواداران تشکر می‌کنیم که انرژی خوبی به ورزشگاه آوردند، امیدورم که پاسخ شان را به خوبی بدهیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه چرا تیم ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با هم متفاوت است عنوان کرد: دلیل خاصی ندارد در لیگ برتر هم خوب بازی می‌کنیم  و با وجود نتایج خوبی که نگرفتیم خوب بازی می‌کنیم و خلق موقعیت را خوب انجام می‌دهیم ولی در زدن ضربات آخر مشکل داریم و در چند بازی هم گل‌های بدی خوردیم. تیم ما جوان است و دومین سال حضورشان در لیگ برتر هستند و ذوب آهن مستحق ستایش است و باید از این جوانان حمایت کنید زیرا کارهای زیادی می‌توانند در فوتبال ما انجام بدهند.

حسینی در پاسخ به این سوال که با وجود بازی‌های خوب پهلوان و سیدمحمد حسینی چرا آنها به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، گفت: همه بازیکنان ما خوب بودند و وقتی مجموعه خوب باشند، قابلیت‌ها را نشان می‌دهند. احسان پهلوان هم یکی از روزهای خوبش را امروز پشت سر گذاشت و من در مورد انتخاب او در تیم ملی نمی‌توانم صحبت کنم و فکر می‌کنم احسان پهلوان به تیم ملی دعوت شده بود اما به دلیل جشن عروسی‌اش اجازه گرفت و از اردوی تیم ملی خارج شد.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه از عملکرد مرتضی تبریزی راضی بودید اظهار داشت: وقتی زنجیروار همه وظایف‌شان را خوب انجام بدهند همه خوب هستند و تبریزی امروز خیلی خوب بازی کرد و دیگر در برنامه ۹۰ هم نرود و روند رو به رشدش را حفظ کند.