۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰

سرمایه‌گذاری‌‌جریان‌انحرافی‌برای‌انتخابات‌

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اعلام اینکه جریان انحرافی سرمایه گذاری سنگینی روی حوزه‌های تک نماینده و یک نماینده برای انتخابات مجلس نهم کرده است، گفت: اصولگرایان نیازمند این هستند که با فرآیند و حدت مسیر انتخابات را از کنترل جریان انحرافی درآورند.
کد خبر : ۳۵۸۸۱

به گزارش صراط نیوز،پرویز سروری درگفت وگو با خانه ملت، فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی را مورد اشاره قرار داد و گفت: جریان اصولگرایی باید رصد مستمری بر نحوه فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی داشته باشد.

تضعیف اصولگرایی، به نفع جریان انحرافی است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس اخبار موجود جریان انحرافی به شدت روی انتخابات تمرکز کرده است، افزود: این جریان سرمایه گذاری سنگینی را مخصوصا روی حوزه‌های تک نماینده و دو نماینده کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اعلام اینکه هرحرکتی درجهت تضعیف وحدت اصولگرایان به نفع جریان انحرافی تمام خواهد شد، تصریح کرد: اصولگرایان با انسجام لازم، اجازه ندهند شکاف آنها به نفع جریان انحرافی تمام شود.

وحدت، سپر اصولگرایان در برابر جریان انحرافی است

وی با تاکید براینکه مهمترین سپر اصولگرایان در برابر جریان انحرافی وحدت است، اظهار کرد: اصولگرایان باید اختلافات خود را کناربگذارند واجازه دهند وحدت مبتنی بر تنازل شکل بگیرد و فرایند دیو و دلبری درمجموعه اصولگریان رخ نهد.

سروری با بیان اینکه باید بپذیریم یک خانواده هستیم و با هم تعامل داشته باشیم ، یادآورشد: نباید اجازه دهیم از تنگ نظری‌هایی که به وجود می آید رقبا و مخصوصا جریان انحرافی و اردوگاه اصلاح طلبان استفاده کند.

عضوفراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: اصولگرایان نیازمند این هستند که با فرآیند وحدت مسیر انتخابات را از کنترل جریان انحرافی درآورند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین روز گذشته نسبت به حضور جریان انحرافی اعلام خطر کرد و گفت: جریان انحرافی که بعضی از فعالان سیاسی از مدتها قبل اخطار شکل گیری آن از داخل جریان اصولگرایی را عنوان کردند؛‌ خطرشان کمتر از فتنه گران نیست و تنها پیچیدگی آن این است که خود را اصولگرا دانسته ، لذا از هر فتنه ای خطرناک تر هستند.

نظرات بینندگان
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
ولله قسم همه مردم ایران دل در گرو وحدت همه گروهها و اقشار دارند - و نفعی که از این وحدت به همه آحاد جامعه خواهد رسید چهره ایران را دگرگون خواهد نمود - انشاءالله
و البته تبیین و تدوین خط و خطوط از بدعت هائیست که برخی از حضرات خودشان به آن دامن زده اند . عنایت ویژه بفرمائید .
- خودی و غیر خودی !!!!!!
- خودی و نخودی !!!!!!! ( ورژن پیشرفته بالائی )
- خودی و بیخودی !!!!! ( نور علی نور حضرات )
- اصولگرا !!!!!! ( ساخته و پرداخته ذهن برخی از حضرات برای ترغیب و تشویق برخی اذهان عمومی )
- انحرافی !!!!!!! ( ساخته و پرداخته برخی حضرات برای ایجاد روحیه و اعتماد به نفس خودی ها ) ( بقیه هم که بیخودی اند ) ( رای آنها هم که به مرغوبیت رای خودی ها نیست !!!! )
- جالب اینجاست که برخی از حضرات ، صبح که قصد خروج از منزل دارند ، وقتی برای آخرین بار جلو آینه سر تا پای خود را ورانداز می کنند ، همانجا با خودشان دعوایشان می شود و البته در بیرون از خانه به دنبال ایجاد اتحاد هستند !!!!!!
- خدا کند که همه مردم متحد و یکپارچه شوند !!!! ( به کوری چشم بدخواهان نظام)
- اگر برخی حضرات زیاده خواهی ها و خود بزرگ بینی ها را کنار بگذارند رسیدن به این آرزو چندان دور از دسترس نیست انشاءالله
حق یار
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند