۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

عذرخواهی یک ایرلاین از نمازگزاران جامانده از پرواز

یک شرکت هواپیمایی داخلی از مسافران پرواز بامداد امروز مسیر زاهدان ـ تهران که به علت اقامه نماز از پرواز جا ماندند، عذرخواهی کرد.
کد خبر : ۳۵۹۹۰۹
صراط:  نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت هواپیمایی با عذرخواهی از مسافران این  پرواز، از برگشت وجه بلیط دریافتی به همراه یک بلیط رایگان برای این مسافران خبرداد.

به گزارش  صداوسیما،ابوالفضل حقیقی گفت: با توجه به شرایط  پروازی در روز ارتش، پرواز این هواپیما برای ساعت ۴  و ۳۰ دقیقه بامداد برنامه ریزی شده بود و با توجه به زمان اذان صبح به وقت زاهدان در ساعت ۴ و۳۵ دقیقه، امکان اقامه نماز در زاهدان نبود.

وی ادامه داد: کادر پروازی فضای لازم برای اقامه نماز در هواپیما را فراهم کردند اما تعدادی از مسافران در بیرون از هواپیما نماز صبح را اقامه کردند که باتوجه به نبود امکان تأخیر بیشتر در این پرواز و بسته شدن فرودگاه مقصد ـ مهرآباد ـ خلبان این پرواز به ناچار پرواز را آغاز کرده است.

عضو هیئت مدیره این ایرلاین خاطرنشان کرد: در پرواز برگشت از تهران که پنج شنبه انجام می شود عوامل شرکت هواپیمایی برای عذرخواهی از مسافران در پرواز حضور خواهند داشت.

به گفته حقیقی صبح امروز ۲۵ مسافر پرواز این شرکت هواپیمایی به. علت اقامه نماز صبح از پرواز جا ماندند. تعدادی از مسافران وقتی متوجه شدند زمانی که پرواز به تهران برسد نماز آن‌ها قضا می‌شود، ‌۳ دقیقه قبل حرکت هواپیما پای پلکان هواپیما به نماز ایستادند که با اصرار و شتاب خلبان، پلکان از هواپیما جدا شده و هواپیما پرواز کرد که با این اقدام ۲۵ نفر از مسافران از پرواز جا ماندند.

این مقام مسئول تأکید کرد: با خلبان و پرسنل  این ایرلاین. در زاهدان برخورد شد و همه را ۱۵ روز به حالت تعلیق درآوردیم تا نشان دهیم این موضوع به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.