۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

میرسلیم: از مجموعه‌ای پاکدست استفاده خواهم کرد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشکیلات حزب موتلفه تصمیم گرفته این دوره نامزدی را معرفی کند و این حزب مجموعه‌ای از افراد خوش سابقه در عرصه خدمت در قبل و بعد پیروزی انقلاب است.
کد خبر : ۳۶۰۷۱۳
صراط: نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشکیلات حزب موتلفه تصمیم گرفته این دوره نامزدی را معرفی کند و این حزب مجموعه‌ای از افراد خوش سابقه در عرصه خدمت در قبل و بعد پیروزی انقلاب است.

به گزارش فارس، سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در اولین نشست خبری خود که در محل حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تشکیلات حزب موتلفه تصمیم گرفته این دوره نامزدی را معرفی کند و این حزب مجموعه ای از افراد خوش سابقه در عرصه خدمت در قبل و بعد پیروزی انقلاب است.

وی با بیان اینکه اولین اقدام ما شناخت مشکلات مردم و حل آنهاست، گفت: اطلاعات ما شعاری نیست بلکه اطلاعاتی دقیق از وضع کنونی مردم است.

میرسلیم تاکید کرد: این مجموعه پاکدست و یکدل از تمامی نیروهای شایسته و آماده برای خدمت استفاده خواهد کرد و دولت ما از افراد شایسته و فداکار تشکیل خواهد شد و متعلق به یک حزب، گروه و خانواده نخواهد بود و «دولت مردم ایران» خواهد بود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال فارس درباره آمارهای بحرانی از وضع اشتغال کارگران گفت: اهتمامی که دولت یازدهم برای مهار تورم داشته کارآمد نبوده و اگر از ابتدا دولت به نصیحت‌هایی که می‌شد توجه می‌کرد مهار تورم محقق می‌شد یا حداقل تشدید نمی‌شد.

وی افزود:‌ مشکل دوم ما مدیریت است، تولیدی‌هایی که تعطیل شدند به دلیل عدم آمادگی برای مقابله با شرایط بحران بود، درست است که ما در شرایط تحریم بودیم اما همه می‌دانیم که در جنگ تحمیلی شدیدترین تحریم‌ها بر ملت ایران وضع شد. ولی توانستیم بر مشکلات فائق آییم؛ بنابراین امروز قهرا وضع بهتری باید داشته باشیم.

میرسلیم با بیان اینکه اشتغال در هر سه زمینه کشاورزی، خدمات و صنعت باید رونق یابد و باید جلوی قاچاق با قوت گرفته شود، گفت: باید تولید داخلی گسترش یابد و مشکل اشتغال حل شود، همچنین باید از واردات بی‌رویه جلوگیری کرد تا تولید داخلی گسترش یابد.