۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

رئیسی: نظام بانکی حتما باید اصلاح شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط زنده با کاربران فضای مجازی دغدغه مردم را دغدغه ای اقتصادی برشمرد و گفت: نظام بانکی حتما باید اصلاح شود.
کد خبر : ۳۶۱۰۴۶
صراط: نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط زنده با کاربران فضای مجازی دغدغه مردم را دغدغه ای اقتصادی برشمرد و گفت: نظام بانکی حتما باید اصلاح شود.

به گزارش مهر، ارتباط زنده حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کاربران فضای مجازی از صفحه اینستاگرام، دقایقی پیش برگزار شد.

وی در ادامه این ارتباط گفت: می توان در ارتباط با بیکاری ظرفیت کشور را دید و با این ظرفیت می توان اشتغال بیشتری ایجاد کرد؛ می توان با تولید مسکن شغل های مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرد.

رئیسی با بیان اینکه مسکن از صنایعی است که می تواند شغل های فراوان ایجاد کند، افزود: هم کسانی که فاقد مسکن هستند صاحب خانه می شوند و هم شغل ایجاد می شود.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: نرخ بیکاری را می توان به ۸ درصد کاهش داد و وضعیت اشتغال را می توان تغییر داد.

وی با اشاره به فساد موجود در کشور ادامه داد: می شود کاری کرد که بسترهای فساد را شناسایی و اصلاح کرد. در عرض ۶ ماه می توان آن را به مجلس و مردم ارائه کرد.

رئیسی دغدغه مردم را دغدغه ای اقتصادی برشمرد و گفت: ساختار اقتصادی ما باید بین خود و نفت فاصله بیاندازد. نظام بانکی حتما باید اصلاح شود.