۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

چرا رییس ستاد روحانی به قم رفت؟

کد خبر : ۳۶۱۵۱۸
صراط: یکی از مسئولان روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: سفر شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی روحانی به قم با هدف اغاز بکار ستاد انتخاباتی روحانی به ریاست علیزاده طباطبایی و تشکیل شورای عالی ستاد روحانیون حامی روحانی در قم انجام شد.

یکی از مسئولان روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در پاسخ فارس گفت: سفر آقای شریعتمداری رییس ستاد انتخاباتی روحانی به قم با هدف اغاز بکار ستاد انتخاباتی روحانی به ریاست علیزاده طباطبایی و تشکیل شورای عالی ستاد روحانیون حامی روحانی در قم بدلیل نقش و اثر مهم حوزه های علمیه این شهر مقدس در ایجاد مشارکت عامه مردم در انتخاباتی سرنوشت ساز و حماسی دارد، انجام شد.

‎وی همچنین افزود: در جریان این سفر مهم رئیس ستاد انتخاباتی روحانی جلسه‌اى با جمعی از آیات و فضلا و اساتید حوزه علمیه قم که حمایتشان از خدمات دولت یازدهم و تمایلشان و اظهار لطفشان به روحانی را بارها ابراز فرموده بودند برگزار کرد، در جلسه مذکور شورای عالی و هیات اجرایی ستاد روحانیت حامی دکتر روحانی با نظر و مشورت و رای این جمع انتخاب و آغاز بکار کرد.

‎این عضو ستاد روحانی بیان داشت: تقارن این سفر با سالروز شهادت امام هفتم موسی بن جعفر (ع) موجب شد که ایشان در نمازها و مجالس عزاداری برخی از ایات عظام و مراجع تقلید در حد فرصتی که بود شرکت کنند و سلام رییس جمهور کشورمان را به محضر حضرات ایت الله مکارم شیرازی ، آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی و حضرت آیت الله جوادی آملی ابلاغ نمایند. و البته پس از اقامه نماز ظهر با حضرت ایت الله جوادی آملی توفیق ملاقات ارزشمندی نیز پیش آمد و ایشان و هیات همراهشان از نصایح و نظرات ارزشمند این مرجع عالیقدر بهره مند شدند ، که این لطف موجب تشکر از محضر این مرجع بزرگوار است.

وی همچنین افزود: در این سفر یک روزه رییس ستاد انتخاباتی روحانی با حضرت ایت الله شهرستانی نیز توفیق دیدار و گفت‌وگو داشت و همچنین با حضرت آیت الله گرامی مرجع محترم تقلید و حضرت آیت الله مسعودی خمینی ، حضرت آیت الله علوی بروجردی و حضرت آیت الله یثربی و حضرت آیت الله سید محمد غروی و حضرت آیت الله جوادی آملی فرزند مرجع عالیقدر شیعه نیز توفیق دیدار وگفت‌وگو پیش آمد.

‎این عضو ستاد روحانی اضافه کرد: در ساعات پایانی سفر این توفیق حاصل شد که ایشان و هیات همراه با جمعی از فضلا و اساتید عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله موسوی تبریزی رییس این مجمع دیدار و گفت‌وگو کنند.

لازم به ذکر است که در این سفر برای رعایت حال مراجع عظام تقلید در فصل انتخابات از بیوتات مراجع تقاضای وقت خصوصى نشده بود.
برچسب ها: صراط شریعتمداری