۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹

نگراني احمدي‌نژاد از پولهاي حرام ستاد

کد خبر : ۳۶۲۳۳

به گزارش صراط، ذوالنور در گفت وگو با مشرق گفت: بنده از ثمره هاشمی شنیدم که می‌گفت در دور اول ریاست جمهوری دکتر احمدی‌نژاد شخصی پول زیادی را به ستاد وی آورد. دکتر احمدی‌نژاد دستور دادند که؛ " بررسی کنید ببینید این پول پاک است و آیا خمس آن داده شده یا خیر؟ نباید ستاد من به پول‌های حرام آلوده شود."

ولی از طرفی امروز اختلاس 3 هزار میلیاردی رخ می‌دهد و آیا می‌توانیم بگوییم ربطی به دولت ندارد؟ اگر ربطی ندارد بیایند این سندهای منتشر شده را مخدوش کنند که رئیس دفتر ریاست جمهوری و لیدر جریان انحرافی نامه‌ای می‌دهد که بدون تشریفات قانونی سهام شرکت فولاد را به گروه امیرمنصور آریا واگذار کنند.

رییس جمهور اینجا باید نگاهی به قرار داد 450 میلیاردی تالارهای کیش، به واگذاری زمین چندین هکتاری کیش و به خرید زمین در بلاروس به علاوه سایر موارد داشته باشد. چون آنجا آقای احمدی‌نژاد یک فرد است و ستاد شخصی وی، ولی امروز توجه احمدی‌نژاد باید به خزانه‌های مردم باشد. امروز آدم داریم که برای دو میلیون دیه غیرعمد سال‌ها در زندان است. حالا چرا این وام‌ها به سراغ دیگران می‌رود. بنابراین اگر این ارتباطات وجود ندارد، بیایند و این اسناد را ابطال و اثبات کنند که دروغ است.

نظرات بینندگان
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۳
۰
به پاراگراف اول خیلی خندیدم خداییش طنز زیبایی بود
:
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
دوست عزیز. خنده شما مهم نیست. مهم آن چیزی است که اتفاق افتاده و واقعیت است.
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۰۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
مطمئنا ين برادران مختلس خمس 3000ميليارد راداده اند واين پول هم جزو پولهاي پاك پاك است