۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳

ادعای تاج‌زاده درباره مناظره‌اش با احمدی‌نژاد

کد خبر : ۳۶۲۶۴

به دنبال انتشار عکسی از مصطفی تاجزاده در کنار دکتر احمدی نژاد در یک نشست سیاسی، تاج زاده در ادعایی جالب مدعی شده که دکتر احمدی نژاد در این نشست گفته است راه نجات کشور نه توسعه سیاسی و دموکراسی که ظهور امام زمان است.

به گزارش صراط به نقل از جهان، این جمله تاج زاده را همسرش جنجال ساز او نقل کرده است. فخرالسادات محتشمی پور که به همراه برادرش(علی اکبر) از خبرسازان فتنه ۸۸ بوده اند، در نوشته ای عنوان کرد، تاج زاده عکس منتشر شده را مربوط به مناظره ای مربوط به ۱۳ سال پیش دانسته است.

همسر تاج زاده گفته است که وی این عکس را در "روزنامه آقای مشایی" مشاهده کرده است. او البته نگفته که کدام "روزنامه مشایی" است که هر روز در اختیار تاج زاده قرار می گیرد.

فخرالسادات محتشمی به نقل از همسرش ادعا کرده است،‌ "‌در آن مناظره وی توسعه سیاسی و دموکراسی را برای نجات کشور ضروری دانسته اما احمدی نژاد در مخالفت با وی راه حل مشکلات کشور را در ظهور امام زمان عنوان کرده بود."

همه شیعیان ظهور امام زمان (عج) را تنها راه گسترده شدن عدالت و نجات بشر می دانند اما به نظر می رسد منظور تاج زاده از این نقل قول موضوع دیگری است که آن هم با توجه به اقدامات احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش برای حل مشکلات کشور، بی اساس به نظر می رسد اما آنچه این فعال فتنه به عنوان "راه نجات کشور" عنوان کرده جالب توجه است.

دولت اصلاحات در راستای همین تفکر امثال آقای تاج زاده بود که در بسیاری از بخش ها از خط انقلاب، عدالتخواهی و استکبارستیزی خارج شد و در دامن شعارهای رنگین و فریبنده غرب افتاد.

تاج زاده که به واسطه نقش آفرینی فعال در ایجاد، برنامه ریزی و هدایت فتنه ۸۸ اکنون در زندان به سر می برد، معاون وزیر کشور دولت اصلاحات بوده است. او در جریان فتنه ۷۸ هم نقش بارزی در تحریک و هدایت اغتشاشات ۱۸ تیر ۷۸ داشت.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
از احمدی نژاد بعید نیست چنین راه حلی ارائه کرده باشد
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نميدونم نظر تاجزاده واقعي باشه يا نه اما رفتارهاي اح ..... نشون ميده اينكاره س