۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

عجیب ترین روش اعتراض به انتخابات فرانسه

این هنرمند علت این اقدام عجیب خود را هوشیار کردن رای دهندگان فرانسوی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد.
کد خبر : ۳۶۲۷۱۱
صراط: این هنرمند علت این اقدام عجیب خود را هوشیار کردن رای دهندگان فرانسوی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اعتراض عجیب یک هنرمند فرانسوی را به تصویر می کشد. " الیویر د ساگازان " حدود سه ساعت در اعتراض به " مارین لی پن " یکی از راه یافتگان به دور دوم انتخابات اخیر فرانسه، حدود 3 ساعت در خیابان صدای سگ را تقلید کرد.
 
وی هدف از این اقدام خود را بیدار کردن رای دهندگان به خواب رفته  فرانسوی عنوان کرد. وی با تشبیه مردم  فرانسه به سگان گم شده ادعا کرد که خطر پوپولیسم فرانسه را تهدید می کند. طی این 3 ساعت تنها 2 فرانسوی دیگر که یکی از انها زن بود  به وی ملحق شدند و به مانند وی  صدای سگ را تقلید کردند.

گفتنی است؛ انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در روز 23 آوریل برگزار شد و " امانوئل ماکرون "  و خانم " لی پن " به ترتیب با بدست آوردن 23.75 درصد و 21.53 درصد آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند. قرار است فرانسوی ها در روز 7 می، رئیس جمهور جدید خود را  انتخاب نمایند.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم