۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

گلایه‌های کاپیتان تراکتورسازی پس از پایان لیگ

کاپیتان تراکتورسازی گفت: ادینیو برای تراکتورسازی زحمت‌کشیده و مسئولان حداقل می‌آمدند و خداحافظی باشکوهی برای این بازیکن می‌گرفتند.
کد خبر : ۳۶۲۹۱۲
صراط: کاپیتان تراکتورسازی گفت: ادینیو برای تراکتورسازی زحمت‌کشیده و مسئولان حداقل می‌آمدند و خداحافظی باشکوهی برای این بازیکن می‌گرفتند.

به گزارش تسنیم از تبریز، مهدی کیانی پس از برد یک-صفر تراکتورسازی مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، تبریک می‌گویم تیم آقای دایی خیلی خوب است و بازیکنان خوبی هم دارد و تمام تمرکز ما این بود که 3 امتیاز را بگیریم و تا دقیقه 90 هم‌فشار آوردیم و موقعیت‌های خوبی هم‌کسب کردیم.

کاپیتان تراکتورسازی افزود: خدا کمک کرد و بازی را بردیم، شرمنده هوادارانمان شدیم که نتوانستیم نایب‌قهرمان شویم.

وی در مورد شرایط این تیم نیز گفت: از نیم فصل که پنجره نقل و انتقالاتی بسته‌شده ‌هر‌چه می‌گوییم صدایمان به هیچ جا نمی‌رسد. واقعاً نمی‌دانم چرا نمی‌آیند تکلیف بازیکنان را مشخص کنند. ما دلمان می‌سوزد و می‌گوییم سال بعد که نمی‌توانید بازیکن بگیرید، الان 60 و خورده‌ای درصد به ما پول داده‌اند ما پول نمی‌خواهیم حداقل از لحاظ روحی روانی مشکلات حل شود، ما یک بازی جام حذفی داریم.

کیانی افزود: هواداران چه گناهی دارند؟ ما بعد از نیم فصل آمدیم صحبت کنیم اما اگر به خاطر آقای قلعه‌نویی که انسان بزرگی است نبود، خیلی از بازیکنان سر تمرین نمی‌آمدند ولی آمدیم و تمرین کردیم. خدا شاهد است می‌توانستیم اعتصاب کنیم اما این کار را نکردیم. مهدی کیانی 7-8 سال است همین را می‌گوید بگذارید دل هواداران شاد شود. ما که نمی‌توانیم این فصل بازیکن بگیریم، حداقل بضاعتی که داریم را حفظ کنند.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد شرایط این تیم برای فصل بعدی گفت: ادینیو که خداحافظی کرد، کرار هم که آن‌طور شد، 2-3 بازیکن دیگر هم برود شرایط سخت‌تر می‌شود. باید فکری به فصل آتی بکنند. تکلیف بازیکن را مشخص کنند، واقعاً خیلی زشت است. باید در شرایط بحرانی پشت ما باشند وگرنه در زمان برد که همه می آیند و صحبت می‌کنند.

وی افزود: واقعاً خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان، دست همه آنها را می‌بوسم. آقای قلعه‌نویی هم واقعاً زحمت کشید و اگر به خاطر هواداران نبود، بازیکنان بازی نمی‌کردند. بازیکنان ما مردانه بازی کردند و مردانگی هم چیز خوبی است. من می‌گویم تکلیف ما را مشخص کنند، یک جام حذفی در پیش داریم و امیدوارم شرمنده هواداران نشویم. هیچ صحبتی از سوی باشگاه با ما نشده است. بعد از بازی با استقلال با آجورلو حرف زدیم که تکلیف ما را مشخص کنید. الان به خاطر مشکل مالیاتی حساب من را بسته‌اند و مشکلی نیست اما می‌گویم حداقل پول سال گذشته ما را بدهید تا مالیاتمان را پرداخت کنیم. اصلاً نه جواب ما را می‌دهد و انگارنه‌انگار.

کیانی در مورد تمدید قراردادها نیز گفت: من می‌گویم این بازیکنان ما حیف هستند، اگر همین بازیکنان باشند سال دیگر ما مدعی قهرمانی هستیم ولی متأسفانه هیچ‌کس نیست که پاسخگوی ما باشد. 10 روز است که جلوی حساب من را بسته‌اند خوب زندگی ما هم‌خرج دارد. مهدی کیانی 8-9 سال این مسائل را دیده است و برای کیانی این مشکلات مهم نیست اما لااقل به کسانی که تازه آمده‌اند دروغ نگویند.

وی در مورد اهدای بازوبند کاپیتانی به ادینیو نیز گفت: این وظیفه من بود. ادینیو بازیکن بزرگی است و برای تراکتورسازی زحمت‌کشیده است. باید قدردان باشیم، فوتبال تمام می‌شود و اگر همین‌الان به خاطر هواداران نبود می‌رفتم. ادینیو برای تراکتورسازی زحمت‌کشیده و مسئولین حداقل می‌آمدند و خداحافظی باشکوهی برای این بازیکن می‌گرفتند. این رسمش نیست. من هم کار خاصی نکردم و به‌عنوان یک برادر انجام‌وظیفه کردم.