۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

رئیسی: احترام به معلمان با بخشنامه حاصل نمی‌شود

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پاسخ به این سوال که برای ارتقای شان ومنزلت فرهنگیان ومعلمان وبهبود وضعیت معیشتی وعلمی آن‌ها چه برنامه‌ای دارید اظهار کرد: معلمان شغل ممتازی دارند که آینده سازان کشور ما را تقویت می‌کنند؛ شغل آن‌ها انبیایی است و باید محترم شمرده شود، اما احترام با بخشنامه حاصل نمی‌شود.
کد خبر : ۳۶۳۰۲۷
صراط: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پاسخ به این سوال که برای ارتقای شان ومنزلت فرهنگیان ومعلمان وبهبود وضعیت معیشتی وعلمی آن‌ها چه برنامه‌ای دارید اظهار کرد: معلمان شغل ممتازی دارند که آینده سازان کشور ما را تقویت می‌کنند؛ شغل آن‌ها انبیایی است و باید محترم شمرده شود، اما احترام با بخشنامه حاصل نمی‌شود.

به گزارش میزان دربخش دوم مناظره امروز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پاسخ به این سوال که برای ارتقای شان ومنزلت فرهنگیان ومعلمان وبهبود وضعیت معیشتی وعلمی آن‌ها چه برنامه‌ای دارید اظهار کرد: معلمان شغل ممتازی دارند که آینده سازان کشور ما را تقویت می‌کنند؛ شغل آن‌ها انبیایی است و باید محترم شمرده شود، اما احترام با بخشنامه حاصل نمی‌شود.

وی تصریح کرد: زمینه ارتقای سطح علمی معلمان باید فراهم شود وباید برای آن‌ها زمینه دانش افزایی و به روز رسانی دانش مهیا گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در شان یک معلم نیست که به خاطر رفع مشکلات زندگی خود به مشاغلی دیگر روی بیاورد.

وی افزود: باید یک وقتی مسئله معلمان تمام شود وفرهنگیان ما باید در اقصای نقاط کشور مورد توجه جدی ونه شعاری قرار گیرند.

وی اظهار کرد: نکته دیگر آن است که به معلمان در امور فرهنگی و آموزشی نقش داده شود و در استاندارد سازی وعدالت آموزشی معلمان به حساب آورده شوند چرا که حفظ منزلت معلمان یعنی سپردن نقش‌ها به آن‌ها وبه حساب آوردن آنها.