۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

اتهام مربی والیبال دختران به بازیکنان: برخی کم‌کاری کردند

کد خبر : ۳۶۳۵۸۴
صراط: سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر ۲۳ سال کشورمان گفت: همه شرایط برای موفقیت مهیا بود اما برخی بازیکنان کم‌کاری کردند.

به گزارش تسنیم، سیما صدیقی درباره کسب عنوان هشتم در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا اظهار داشت: ما نتیجه‌ای بهتر را در نظر داشتیم. حداقل این که عنوان پنجم را به دست بیاوریم. نتیجه مدنظر ما هم خیلی رویایی و دست نیافتنی نبود اما متاسفانه برخی شرایط و عوامل بیرون از تیم نگذاشت به هدف‌مان برسیم.

وی افزود: ما شروع خوبی در مسابقات داشتیم اما متاسفانه یکسری مسائل بیرونی یکدستی و انسجامی که در یک تیم لازم است را بهم ریخت.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان زیر23 سال کشورمان ادامه داد:  برخی از بازیکنان یک سری مسائل که واقعا ربطی به تیم نداشت  را وارد تیم کردند و در صدد حل آنها هم برآمدند بدون این که ما را ازاین مسائل آگاه کنند. به طورحتم اگر از همان ابتدا از شرایط آگاه‌مان می‌کردند مسیر پیش روی ما به مقصد و هدفی که به دنبال آن بودیم  ختم می‌شد.

صدیقی یادآورشد: متاسفانه در کنار این عوامل بیرونی تاثیرگذار در روز بازی حساس ما با چین تایپه کاپیتان تیم ملی مسموم شد و ما او را در بازی مهم خود نداشتیم. «شقایق شفیعی» نیز به عنوان پاسور دوم ما در اواخر بازی با چین تایپه نیزمصدوم شد. این اتفاقات تاثیر منفی روی روحیه تیم گذاشت و به قولی شیرازه تیم از هم پاشید، البته کادر فنی همه تلاش خود را به کار گرفت اما این اتفاقات برنامه ریزی های ما را برای تعویض ها و چیدمان تیم نیز بهم ریخت.

وی تصریح کرد: همه امکانات برای موفقیت تیم بانوان امید در مسابقات فراهم بود. از این بابت باید از فدراسیون تشکر کرد. اردوی تدارکاتی در اسلوونی، مسابقات تدارکاتی، آنالیز دقیق از تک تک حریفان را در اختیار بازیکنان قرار دادیم متاسفانه برخی از بازیکنان همدلی لازم را در کار تیمی نشان ندادند و در نهایت به عنوان هشتمی قناعت کردند.

سرمربی تیم ملی بانوان زیر23 سال ایران گفت: درترکیب تیم ملی ایران برخی از بازیکنان آینده درخشانی دارند و اگر با جدیت والیبال را دنبال کنند به طور حتم موفق خواهند بود اما متاسفانه برخی از بازیکنان اگر با رویه خود را تغییر ندهند و والیبال را اولویت اول قرار ندهند، خیلی زود از والیبال دور خواهند شد.