۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

مشاور سابق کروبی به روحانی: مدیون کثیف ترین آرا شدید!

کد خبر : ۳۶۳۷۱۷
داریوش سجادی کارشناس اصلاح‌طلب در مطلبی در خصوص نتیجه انتخابات در کانال تلگرامی خود نوشت:

شما نبُردید. باختید. همه چیزتان را باختید. هم اعتبار و گذشته انقلابی تان را باختید و هم اخلاق و مرام و معنویت را واگذار کردید و از این جا به بعد سهم بنده و امثال بنده از ۴ سال آینده حضور جنابعالی در کرسی قدرت، تیز چشمی و تیز چنگالی است.

اکنون که خود را وام دار اقشار اتینا کردید و با مدیونی به کثیف ترین آرای متصور وارد کاخ ریاست جمهوری شدید مطمئن باشید نسبت تان با فرزندان انقلاب نسبت انذار و تبشیر است.

فرزندان انقلاب تیزچشمانه ۴ سال آینده را در کمین تان خواهند بود تا در این ۴ سال پر حادثه چنانچه قدمی کج خلاف اهداف و آرمان های امام و انقلاب بردارید بدون ملاحظه راست تان کنند.

انتخابات تمام شد اما امتحانات؛ نه!

سجادی همچنین در مطلب دیگری نوشت:

حضرت امام (ره) در پیام قطعنامه فرمودند "دیروز روز امتحان الهی بود که گذشت. و فردا امتحان دیگری است که پیش می‌آید. و همه ما نیز روز محاسبه بزرگتری را در پیش رو داریم. آنهایی که در این چند سالِ مبارزه و جنگ به هر دلیلی از ادای این تکلیف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و دیگران را از آتش حادثه دور کرده‌اند مطمئن باشند که از معامله با خدا طفره رفته‌اند، و خسارت و زیان و ضرر بزرگی کرده‌اند که حسرت آن را در روز واپسین و در محاسبه حق خواهند کشید.".

️انتخابات هرچه بود، تمام شد و امروز، روز و فرصت تازه ای است که خداوند به برکت اقتدار انقلاب اسلامی به ما ارزانی داشته است . این نعمت بزرگ را باید با اقدام و عمل سپاسگزار بود. انتخابات تمام شد اما مسئولیت دل سپردگان به انقلاب و عزت و اقتدار و پیشرفت کشور، تازه آغاز شده است. اولین و مهم ترین مسئولیت، حفظ و گسترش هم اندیشی ها و همکاری های جمعی است که به بهانه انتخابات بر مدار الفت پدید آمد. این ظرفیت ، مختص انتخابات نبود. اولویت قبل و بعد از انتخابات، "تببین و روشنگری" در تراز "جهاد کبیر " ( عدم تبعیت از دشمن ) و "ایجاد موج مطالبه فراگیر اجتماعی " درباره آرمان های بلند انقلاب و به حرکت و پاسخگویی واداشتن همه دستگاه ها به ویژه دولت است. "

"وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا ... وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ". ( آیات 102 و 103 سوره آل عمران )

تکلیف همه ما در پسِ همه فراز و نشیب ها ، همان است که شهید مزرجی در شب عملیات پیروز و دشمن شکن والفجر 8 به شهید شوشتری گفت: " امشب اگر عراقی‌ها ما را نزنند، توی آب کوسه‌ها می‌زنند. اگر هیچ کدام نزنند، ما لای سیم خاردار و تله‌های انفجاری گیر می‌کنیم. با محاسبات مادی، امشب ما نمی‌توانیم از آب رد بشویم. من امشب فقط وارد آب می‌شوم تا امام که در جماران است، به ایشان خبر بدهند که آقا! بچه‌ها به عشق تو زدند به خط. دیگر برای من مهم نیست که آن طرف خط برسیم یا نرسیم. آنی که وظیفه ماست وارد آب شدن است، از این آب بیرون آمدن دیگر در اختیار و وظیفه ما نیست؛ آن‌اش با خداست. خدای آن طرف اروند، خدای این طرف اروند است. اگر کسی این طرف اروند قلبش آرام است، آن طرف می‌ترسد، توحیدش مشکل دارد".

هنوز اول عشق است و اضطراب نباید کرد. امیر مومنان به ما آموخت خط شکنی و سر بر آوردن در هنگامه های سخت  را " فقمت بالامر حین فشلوا... هنگامی برای اقامه امر خدا قیام کردم که  دیگران فشل بودند؛‌ خود را آن هنگام که دیگران خویش را پنهان می‌کردند، نمایاندم؛‌ سخن گفتم هنگام عجز دیگران از سخن گفتن؛ هنگامی که دیگران زمینگیر بودند به نور الهی پیش رفتم و عبور کردم". ( خطبه 37 نهج‌البلاغه)

هوَ الَّذِی أَنْزَلَ السَّکِینَةَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ  وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا. ( آیه 4 سوره فتح )
برچسب ها: صراط انتخابات