۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
بادامچی:

معترضین به انتخابات شورای شهر تهران سندی ارائه نکرده‌اند

کد خبر : ۳۶۳۷۴۴
صراط: رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران گفت: معترضین به انتخابات شورای شهر تهران فقط به صورت کلی اعتراض کرده‌ و سندی را ارئه نکرده‌اند.

محمد رضا بادامچی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص اعتراض لیست خدمت نسبت به نظارت مجلس بر انتخابات شوراها، اظهار داشت: نماینده اعضای لیست خدمت پیش از اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تهران اعتراض خود را اعلام کرد، در حالیکه باید بعد از اعلام نتایج نهایی ظرف چند روز اعتراض خود را بیان کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 3 روز مهلت تعیین شده تا افراد معترض نسبت به برگزاری انتخابات شوراها، نظرات خود را اعلام کنند و در فرصت قانونی هیات نظارت و هیات اجرائی به این اعتراضات رسیدگی می‌کند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران با بیان اینکه حتی پیش از آغاز مهلت قانونی برای اعلام شکایت، نماینده لیست خدمت شکایات خود را به من ارائه کرد، ادامه داد: اختلاف رای بین نفر 21 انتخابات شورای شهر تهران و نفر 22 را به معترضین اعلام کردیم و حساسیت هایی که نسبت به برگزاری انتخابات وجود داشت را نیز توضیح دادیم.

بادامچی ضمن تاکید بر حفاظت از حق مردم در زمینه نظارت بر انتخابات شوراها، متذکر شد: توضیحات لازم را به معترضین اعلام کردیم و گفتیم آمادگی داریم تا هر شکایتی که نسبت به برگزاری انتخابات وجود دارد بررسی و توضیحات لازم ارائه شود.

رئیس هیات نظارت شوراهای اسلامی شهرستان تهران با بیان اینکه اعتراض اعضای لیست خدمت به نظارت مجلس در برگزاری انتخابات شورای شهر فقط به صورت کلی مطرح شده است، گفت: سندی از سوی معترضین ارائه نشده و ما نیز اعلام کردیم شکایات باید همراه با مستندات قانونی باشد./
برچسب ها: صراط انتخابات