۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

تجری: وجود تخلف در انتخابات را نفی نمی‌کنیم

کد خبر : ۳۶۳۹۷۲
صراط: سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:هیئت مرکزی نظارت وجود تخلف را نفی نمی‌کند، اما تخلف در کلیت انتخابات قابل قبول نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "فرهاد تجری" سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (سه‌شنبه، 2 خرداد ماه)، برگزار شد، گفت: لذت و شیرینی حضور مردم در انتخابات و خلق برگ زرین هنوز در جامعه برپاست.

وی افزود: از همه مردم، دست اندرکاران و همه مجریان انتخابات و اصحاب رسانه و به ویژه رسانه ملی که در ایجاد این حماسه نقش افرینی کردند تشکر می‌کنم.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصریح کرد:  در هزار و 240 حوزه شهری انتخابات برگزار شده که در ۱۴۱ شهر به صورت الکترونیک بود، غیر از اهواز که دارای اختلالات جمع بندی است نتیجه سایر شهر‌ها اعلام شده است.

تجری ادامه داد: 130 هزار نفر بر انتخابات شورا‌ها نظارت داشتند و وضعیت را رصد می‌کردند، همچنین 96 نماینده مجلس در این انتخابات دخیل بودند که 40 نفر از آن‌ها نظارت داشتند. 6 هزار و 200 هیئت شهرستان در انتخابات شورا‌ها فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات سلامت نسبی داشت تصریح کرد: در تطبیق آرا مشخص شد که رای های کمتر شمرده نشده است، هیئت مرکزی نظارت وجود تخلف را نفی نمی‌کند، اما تخلف در کلیت انتخابات قابل قبول نیست.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: استان‌های تهران، خراسان، فارس، اصفهان و مازندران بیشترین شرکت کننده‌ها در انتخابات شورا‌ها را داشتند.
برچسب ها: صراط تجری تخلف
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید