۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

تظاهرات مردم بحرین در حمایت از شیخ قاسم +تصاویر

کد خبر : ۳۶۴۰۴۶
صراط: مردم مناطق مختلف بحرین شامگاه سه شنبه در حمایت از رهبر شیعیان این کشور در مقابل اقدامات رژیم آل خلیفه به خیابان ها ریخته و تظاهرات کردند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه العهد، مردم مناطق مختلف بحرین شامگاه سه شنبه در حمایت از آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور به خیابان ها ریخته و تظاهرات کردند.

در همین راستا، اهالی منطقه «المقشع» در حمایت از شیخ عیسی قاسم و محکومیت حمله خونین رژیم آل خلیفه به الدراز تظاهرات کردند.

مردم بحرین در منطقه «باربار» نیز تظاهرات خشمگینانه ای را در محکومیت حمله وحشیانه به الدراز ترتیب دادند.

همچنین مناطق ستره، کرزکان، النبیه صالح و السهله الشمالیه نیز شاهد تظاهرات مشابه بود.

از سوی دیگر اهالی الدراز موفق شدند مجددا به میدان تحصن در مجاورت منزل آیت الله قاسم برسند. منابع خبری از درگیری ها در خیابان منتهی به منزل شیخ عیسی قاسم در پی حرکت اهالی برای شکستن محاصره منزل ایشان خبر دادند.

در همین حال تلویزیون بحرین اعلام کرد که ۲۸۶ نفر روز سه شنبه در منطقه الدراز دستگیر شده اند.

مساجد الدراز نیز مملو از اهالی است که برای ساماندهی صفوف خود و حرکت به سمت منزل مرجع دینی خود آماده می شوند.

همچنین «عادل المرزوق» از فعالان حقوق بشر بحرین به منظور انجام تحقیقات از سوی دستگاه های امنیتی رژیم آل خلیفه در منطقه «المحرق» احضار شده است.

نظامیان رژیم بحرین روز سه شنبه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز واقع در غرب منامه پایتخت بحرین یورش بردند.

تمام ارتباطات با منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و خانواده ایشان قطع شده و هیچ خبری از وضعیت مرجع دینی بحرینی ها در دست نیست.