۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
منحرفین مبلغ بهایی ها شدند!

رپرتاژ آگهی روزنامه انحرافی برای بهائیت

روزنامه تماشا با درج گزارشی دو صفحه ای از فریدون فروغی خواننده بهایی به تعریف و تمجید از این مبتذل خوان طاغوتی پرداخته است.
کد خبر : ۳۶۴۰۵
جریان انحرافی که این روزها با بحران مشروعیت مواجه شده است با دستور به رسانه های نشان دار خود برای جلب مخاطب دست به هرکاری می زند،حتی تبلیغ بهائیت!

در همین خصوص به گزارش ندای انقلاب بررسی این موضوع و افراد پشت پرده این ماجرا پرده از از رازی بزرگ در جریان انحرافی خواهد برداشت رازی که مدتهاست بعنوان سوال در افکار عمومی مطرح است ؛آیا جریان انحراف با فرقه ضاله بهائیت ارتباطاتی دارد؟

فریدون فروغی کیست ؟

فریدون فروغی در سال ۱۳۲۹ در تهران در خانواده بهایی به دنیا می آید پدر وی کارمند شرکت دخانیات بوددرسن ۱۶ سالگی، با همراه ساختن گروهی نوازنده با خود موسیقی را به صورت جدی شروع می‌کند و در مکان‌های مختلف به اجرای ترانه‌ها وآهنگ‌های غربی معروف در آن روزگار و به خصوص موسیقی بلوز می‌پردازد و تا سن ۱۸ سالگی فعالیت خود را به همین صورت ادامه می‌دهد.

در این دوران است که پس از یک شکست عاشقانه، مدتی از موسیقی دست می‌کشد، اما پس از این مدت کوتاه کناره‌گیری، درسال ۱۳۴۸ صاحب کاباره کازابای شیراز از فروغی و همراهانش برای اجرا در آن مکان دعوت می‌کند.درسال ۱۳۵۰، خسرو هریتاش، کارگردان بهایی هتاک که در فیلم هایش هدفی جز ضربه زدن به اخلاقیات ، سنت و اعتقادان مسلمنان نداشت که تنها می توان به یکی از فیلمهای نامبرده با نام « برهنه تا ظهر با سرعت » اشاره نمود با توصیه رهبران جامعه بهائیت از فریدون فروغی برای خواندن دو آهنگ در فیلم « صفحه ۴۵ دور » دعوت به عمل می آورد.



از این به بعد فریدون فروغی توسط عناصر این فرقه ضاله در تلویزیون مانند : فرشید رمزی و ستار لقایی، کامبیز محمودی روی آنتن می رود.زمانی که تصویر فریدون فروغی بر آنتن رفت مردم از خشونت نهفته در صدای او تعجب کردند، اما عده ای از هنرنویسان مطبوعاتی که از سوی کانون های بهایی حمایت مالی می شدندبه تمجید از او پرداختند و با طرح مباحثی تحت عنوان « پدیده ضد صدا» به مطرح ساختن وی پرداختند.

فریدون فروغی در اوج شهرت به مواد مخدر آلوده شده و چون سرکردگان لجنه بهائیان تهران پارس موفق به ترک اعتیاد او نشدند رهایش می نمایند که همین امر باعث دستگیری وی به اتهام قاچاق مواد مخدر می گردد.وی در روز جمعه، سیزدهم مهر ماه ۱۳۸۰ در منزلش در تهران پارس درگذشت. حال با این سوابق مشعشع! این خواننده مشخص نیست روزنامه تماشا با چه نیتی اقدام به انتشار موسیقی های نامبرده نموده اند؟


نظرات بینندگان
علي
|
Australia
|
۱۷:۴۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خدايا دكتر پركار و پاك دست ما را از دست باند انحرافي نجات بده و به دامن مردم و ولايت برگردان بدون اينكه خط قرمزي بين خود و ولايت مطلقه فقيه تعريف كند.آمين
ایراندوست
|
Germany
|
۱۰:۲۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خیلی خیلی عجیبه اگر شما به یک بهایی برسید و کافیه بفهمه که شما مسلمانید بقدری با سماجت و یکدندگی در مورد این فرقه ضاله تبلیغات میکنه و کله شما را میبره که حالتون به هم میخوره. در شست و شوی مغزی یک ید و طولهایی دارند و بسیار غیر قابل اعتماد هستند. اینها تمام تجربیاتیست که در کالیفرنیا عینأ و به کرات مشاهده کردم.خط سیرشان هم مرتبأ اسراییله. با پاسپورت آمریکایی به آنجا در رفت و آمد هستند و وحشتناک اینکه با پاسپورت ایرانی براحتی بداخل کشور سفر میکنند بدون اینکه آب از آب تکان بخوره!!تازه چه کسانی؟ اعضا مراکز بهایی کالیفرنیا ،گردانندگان کلاسهای روحی(شست و شوی مغزی)اعضا لجنه های بهایی. سیستم امنیتی-قضایی کشور عزیزمان از لحاظ اقتدار ستودنیست اما چطوره که این ضالین غیر از تابعیت دوگانه براحتی و بی سر و صدا مبادرت بفروش املاک در ایران کرده و باز هم براحتی پول آن را توسط عوامل جاسوسی که به آن وابسته هستند با طراحی و نقشه به خارج از کشور انتقال میدهند؟!!! اجازه ندهید و ایران اسلامی عرصه و جولانگاه کافران نیست . مرگ بر اسراییل..مرگ بر بهایی...درود به ارواح پاک شهدا. درود بر امام خامنه ای رهبر فرزانه امت اسلامی.