۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
امام جمعه گرمسار:

توسعه گرمسار در اولویت باشد

امام جمعه گرمسار بر لزوم توجه مسئولان به توسعه و عمران هرچه بیشتر شهرستان گرمسار تاکید کرد.
کد خبر : ۳۶۴۶۹

 

به گزارش صراط حجت‎الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار با بیان اینکه شهرستان گرمسار در عین اینکه همه نوع امکانات خدادادی را داراست، از توسعه و عمران مناسبی برخوردار نیست، اظهار داشت: شهرستان گرمسار امکانات بالفعل و بالقوه زیادی دارد.
وی بیان کرد: گرمسار به دلیل نزدیکی به پایتخت از لحاظ اقتصادی می‏تواند جایگاهی مناسب در استان سمنان داشته باشد و این امر در گرو عمران و توسعه هرچه بیشتر این منطقه است.
امام جمعه گرمسار گفت: نزدیکی شهرستان گرمسار به تهران مزایای خوبی در زمینه اقتصادی دارد ولی متاسفانه به لحاظ فرهنگی یک تهدید برای اهالی گرمساری محسوب می‏شود که امید است دانشگاه‏های واقع در شهرهای گرمسار، آرادان و ایوانکی که پذیرای خیل عظیمی از دانشجویان هستند، بتوانند در زمینه فرهنگی اقدامات لازم را انجام دهند.
مهدی‏نژاد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ثروت باید در تمام نقاط کشور و به طور یکسان میان افراد تقسیم شود، خواستار توجه مسئولان اجرایی کشور به این امر شد.
وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان گرمسار اگر هم در زمینه‏ای اختلاف سلیقه دارند، باید آن را به خاطر حفظ منافع شهرستان گرمسار کنار بگذارند و به فکر خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهرستان گرمسار باشند.
امام جمعه گرمسار اضافه کرد: همه ما نسبت به نسل آینده مسئول هستیم و اگر امروز فکری برای فرزندانمان نکنیم، مطمئن باشید نسل آینده نخواهد توانست وظایف خود را انجام دهد.
مهدی‏نژاد اشاره‏ای هم به تشکیل تعاونی‏های عمران و توسعه در برخی از شهرستان‏های استان سمنان داشت و افزود: وجود این تعاونی در تمام شهرستان‏های استان سمنان ضروری بوده و در شهرستان گرمسار هم قدم‏‎هایی به منظور تشکیل آن برداشته شده است.
وی یادآور شد: امید است با تشکیل هیئت موسس این تعاونی در شهرستان گرمسار بسیاری از مشکلات عمرانی منطقه حل شود.
انتهای پیام/غ20

برچسب ها: توسعه گرمسار