۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

تماس 378 هزار لرستانی با 110

فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 378 هزار تماس توسط مردم لرستان با 110 گرفته شده است.
کد خبر : ۳۶۴۹۷

 

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد ‌کاظم علیزاده ‌در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: از این تعداد تماس گرفته شده 165 هزار غیر‌قابل رسیدگی بوده است.
وی از مردم لرستان خواست از تماس‌های غیر‌ضروری با 110 خودداری کنند تا مأموران نیروی انتظامی بتواند به خوبی سایر تماس‌ها را پیگیری و در اولویت کاری خود قرار دهند.
‌علیزاده در ادامه با اشاره به فعالیت 96 کمپ ساماندهی معتادان در سطح لرستان گفت: این کمپ‌ها به صورت قرص‌های مستتر می‌مانند و در یک محدوده زمانی خیلی کوتاه جواب می‌دهند اما باید روی این قضیه به صورت کارشناسی برنامه‌ریزی شود.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت: استان لرستان نیازمند قرنطینه در دو بخش بانوان و آقایان برای بهبود معتادان است که این پیشنهاد را در شورای تأمین مطرح کرده‌ایم و مصوب شده است.
وی در ادامه به شعار هفته نیروی انتظامی سهم من در امنیت و آرامش اشاره کرد و گفت: در سطح لرستان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که از همین جا از تمام مردم و مسئولان دعوت می شود در برنامه‌های نیروی انتظامی لرستان حضوری گسترده داشته باشند.
‌علیزاده هدف عمده هفته نیروی انتظامی را ارتباط بیشتر با مردم و نخبگان و مسئولان سایر دستگاه‌ها و مشارکت آنها در ایجاد امنیت و افزایش سطح دانش و ‌آگاهی مردم در حوزه امنیت دانست.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با حداکثر ظرفیت‌ها در هفته نیروی انتظامی سه هدف عمده ارتباط بیشتر با مردم و نخبگان، مسئول‌سازی سایر دستگاه‌ها و مشارکت آنها در ایجاد امنیت و افزایش سطح دانش و آگاهی مردم در حوزه امنیت تحقق یابد.
وی برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را در دو رویکرد درون سازمانی و برون سازمانی خلاصه کرد و گفت: در رویکرد درون سازمانی نیروی انتظامی به دنبال رسیدن به پلیس حرفه‌ای با اخلاق و به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان موتور اصلاح‌کننده همراه با رحمت و رافعت است.
‌علیزاده ایجاد رابطه حداکثری با مراجع و دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های هدف و رسانه‌ها را به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی آنها و مشخص شدن سهم هر یک از دستگاه‌ها در امنیت و آرامش جامعه و رشد و توسعه برنامه‌های آموزشی با هدف پیشگیری اجتماعی را از دیگر اهداف هفته نیروی انتظامی برشمرد.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت: در هفته نیروی انتظامی تلاش نیروی انتظامی برای تقویت حوزه‌های پیشگیری و عبور از برخورد صفر با معلول است که با افزایش میزان مشارکت دستگاه‌ها و مردم در تولید امنیت و ایجاد احساس امنیت تحقق می‌پذیرد و همه نهادهای تأثیرگذار بویژه اصحاب رسانه و اصحاب قلم در این ایام می‌توانند با تلاش حداکثری در ایجاد فرهنگ‌سازی و کاهش وقوع جرایم اقدامات پیشگیرانه مناسب و مستمر داشته باشند.
‌علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان یکی از استان‌های اول در بحث امنیت است، گفت: در استان لرستان جرایم خشن و دارای نمرات مثبت بالا خوشبختانه کم است و به همین خاطر این استان یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌آید.
وی در ادامه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را اعلام کرد و گفت: نخستین برنامه که فردا در سطح لرستان آغاز می‌شود با تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی در سطح استان آغاز می‌شود.
لازم به ذکر است هفته نیروی انتظامی از 13 مهر تا 19 مهر آغاز می‌شود.

برچسب ها: لرستان پلیس110