۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳

اظهارنظر تاسف بار و مشكوك فائره هاشمی + سند

کد خبر : ۳۶۵۰
به گزارش پارسینه، فائره هاشمی رفسنجانی در جدیدترین اظهارنظر خود با حمله شدید به قانون حمایت از خانواده و موازین فقهی مربوطه ادعا کرد: بسیاری از اصولگرایان نه تنها مخالف این دو بند لایحه (اجازه همسر دوم) هستند؛ بلکه برای عدم تصویب آن هم به جدیت تلاش می کنند.

فائزه هاشمی که بعد از حوادث انتخابات دهم ریاست جمهوری سکوت پیشه کرده بود در گفتگو با یک سایت فیلتر شده مربوط به جریان فمینیستی(مدرسه فمینیستی) "تعدد زوجات" را غیر انسانی توصیف کرد و گفت: به نظر نمی رسد این رفتار با نظرات انسانی و یا اصول اسلامی و عدالت، سازگار باشد. آیا مردها تحمل چنین چیزی را در مورد همسران­ شان دارند؟ پس چه طور می­شودانتظار داشت که زنان، بتوانند چنین چیزی را قبول کنند!

وی در بخش دیگری از این مصاحبه که روز اول اردیبهشت و در دوره جدید فعالیت این سایت فمینیستی منتشر شده ، گفته است: زن ومرد هر دو باید مالک باشند و اموالشان به طور مساوی تقسیم شود.

به گزارش پارسینه، عجیب ترین اظهار نظر فائره هاشمی( که در تناقض با موازین و اصول مسلم اسلامی و فقهی است) در پاسخ به این سئوال " آیا شما بنیان مساله­ مهریه را قبول دارید یا نه؟" بیان شده است که وی صریحا می گوید : اعتقادی به این مسئله ندارم(!)
 
تصویر صفحه فوق:

نظرات بینندگان
کوروش نجفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹
۳
۲
یک زمانی اظهارات ایشان اهمیت داشت. الان دیگر هرچه خودش و برادرش و سایر بستگانش بیانیه بدهند و مصاحبه کنند، برای مردم اهمیتی نداره.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۹
۵
۱
ايشان بايد بخاطر فتنه آفريني محاكمه بشه كه نه تنها نميشه اظهار نظر فقي هم ميكنه؟!
واعجبا؟!!!!!