۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

قرارداد ۱۱ بازیکن استقلال خوزستان پایان یافت

کد خبر : ۳۶۵۵۱۳
صراط: مدت قرارداد ۱۱ بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از خاتمه فصل جاری رقابت های لیگ برتر و حذف این تیم از جام باشگاه های آسیا به پایان رسید.

به گزارش مهر، با انجام دیدار تیم‌های الهلال سعودی و استقلال خوزستان پرونده فصل ورزشی ۹۵-۹۶ برای آبی‌پوشان دیار کارون بسته شد و قراردادهای تعدادی از بازیکنان این تیم نیز به پایان رسید.

محمد طیبی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، باقر هاشمی، آلویس نانگ، علی دغاغله، فرشاد سالاروند، موسی جنادله و مهدی مؤمنی نفراتی هستند که قراردادهایشان با استقلال خوزستان خاتمه یافته است و در صورت عدم تمایل هرکدام از آن‌ها برای ادامه حضور در استقلال خوزستان، نیازی به دریافت رضایت‌نامه از باشگاه نخواهد داشت.

مهدی مومنی شب گذشته با حضور در دفتر باشگاه پیکان تهران و امضای قراردادی یک ساله به این تیم پیوست، تعداد دیگری از بازیکنان ذکر شده در لیست فوق نیز پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها دریافت کرده و احتمال جدایی آنها زیاد است، اما در صورت برطرف شدن مشکلات مالی استقلال خوزستان ممکن است که برخی از این نفرات همچنان در این تیم باقی بمانند.

براساس لیست قراردادهای رسمی منتشر شده در سایت رسمی سازمان لیگ، سایر بازیکنان استقلال خوزستان با این تیم قرارداد رسمی دارند و بدون دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه امکان انتقال به سایر تیم‌ها را نخواهند داشت.