۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

اصرار اصلاح‌طلبان برای عدم بررسی مدرک روحانی

کد خبر : ۳۶۵۵۶۱
صراط: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: قرار است موضوع بررسی پرونده تحصیلی آقای رئیس‌جمهور بعد از انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شود.

سید محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص آخرین بررسی‌ها در مورد تخلف صورت گرفته در رساله دکترای حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان اظهار داشت: قرار است انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون‌ها به‌احتمال‌قوی هفته آینده برگزار شود و ان شالله این موضوع پس از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه موردبررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برخی از دوستان ما و اصلاح‌طلبان در کمیسیون مصر هستند که این موضوع مطرح نشود اما ما معتقدیم که براساس قانون اساسی نماینده باید به خوبی وظیفه نمایندگی‌اش را اعمال کند و البته از وظایف مجلس اطلاع از کم و کیف امورات است.

نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به ارسال برخی اسنادی که حاکی از تخلفات صورت گرفته در این پرونده است، تصریح کرد: چند تن از دانشجویان ایرانی مقیم امریکا که یکی از آنها شاگرد بنده نیز بوده است گزارشی مبنی بر کپی‌برداری غیرمجاز در این خصوص را به کمیسیون ارسال کرده‌اند که در زمان مقرر آن را بررسی خواهیم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان  با تأکید براینکه چنین مسائلی را در شان ریاست جمهوری نمی‌دانیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای رئیس‌جمهور نسبت به این مسئله پاسخ‌گو باشند و هر چه سریع‌تر این موضوع حل‌وفصل گردد.