۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱

خاطره همسر شهید مدافع حرم از سحرگاه‌های رمضان

همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف گفت: سحرهای ماه مبارک رمضان، از بهترین لحظات زندگی مشترک من و هادی بود، من هنوز هم شوخی‌ها و خنده‌های سحرهای مشترکمان را به خاطر دارم.
کد خبر : ۳۶۵۸۰۱
صراط: همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف گفت: سحرهای ماه مبارک رمضان، از بهترین لحظات زندگی مشترک من و هادی بود، من هنوز هم شوخی‌ها و خنده‌های سحرهای مشترکمان را به خاطر دارم.

به گزارش میزان، سردار حاج هادی کجباف یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که در بهار سال ۹۴ در حال کمک به هدایت عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و جبهه النصره، پس از قرار گرفتن در محاصره و نبردی جانانه با دشمن به همراه عده‌ای از رزمندگان دلاور "تیپ سرافراز فاطمیون، دفاع وطنی و ارتش سوریه"، بال در بال ملائک گشود و به کاروان عاشورائیان پیوست؛ وی در زمان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز صدام، معاون فرماندهی گردان مالک اشتر (شوشتر) و همچنین لشکر ۷ ولی عصر (عج) بود.

شاهزاده احمدیزاده همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به روزهای خاطره انگیزی که همراه همسرش در ماه مبارک رمضان داشت، اظهار کرد: سحرهای ماه مبارک رمضان، از بهترین لحظات زندگی مشترک من و هادی بود، من هنوز هم شوخی‌ها و خنده‌های سحرهای مشترکمان را به خاطر دارم.

وی با بیان اینکه همسر شهیدش در ماه مبارک رمضان یک دور قرآن را ختم می‌کرد، افزود: هادی هر روز یک جزء قرائت می‌کرد و انس او با قرآن در ماه مبارک رمضان بسیار رشک برانگیز بود.

همسر شهید کجباف همچنین با بیان اینکه توصیه هادی به فرزندانمان این بود که نماز را اول وقت بخوانند، گفت: آن وقتی که بچه‌هایمان کوچک بودند، دست آن‌ها را می‌گرفت و برای نماز به مسجد می‌برد؛ برای اقامه نماز صبح هم همه اعضای خانواده را به آرامی و نرمی بیدار می‌کرد.