۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۹
احمدی نژاد در فامنین:

همه قول‌های دولت عملی می‌شود

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دولت همه منابع، امکانات و سرمایه خود را برای ایجاد اشتغال در کشور بسیج کرده است، گفت: سعی می کنیم تا پایان این دولت همه قول هایی را که به مردم داده ایم جامه عمل بپوشانیم.
کد خبر : ۳۶۵۹۱

به گزارش صراط به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد صبح امروز پنجشنبه درجریان سفر استانی به همدان در جمع مردم شهرستان فامنین حضور یافت و اظهار داشت: مردم فامنین در دامان خود عالمان و مجاهدان بسیاری را تربیت کرده اند و تحویل جامعه داده اند و در حال حاضر نیز هوشمندتر و انقلابی تر از گذشته در صحنه حاضر هستند و برای تعالی آرمان های انقلابی آماده اند.

وی با بیان اینکه اگر کسی حکومت را فقط از آن خدا بداند هرگز در برابر حکومت های طاغوت تسلیم نخواهد شد، گفت: کسی که اعتقاد داشته باشد خدا یگانه است هرگز در برابر طاغوت های عالم سرفرود نخواهد آورد.

احمدی نژاد مشکل اصلی عالم را از ناحیه کسانی دانست که به این حقیقت عظیم باور ندارند و خود را صاحب همه چیز می دانند و ادامه داد: در هر کجا ظلم، فساد، فاصله طبقاتی و فقری وجود دارد ناشی از حضور و اعمال اراده کسانی است که خود را کسی می دانند و صاحب قدرت و اثر در عالم می دانند.

به گفته رئیس قوه مجریه همه مشکلات بشریت به خاطر انحراف از این حقیقت جاری در هستی است.

وی ادامه داد: عده ای فکر می کنند زندگی آنها در دنیا ابدی است و اموالشان متعلق به خود آنهاست و به محض اینکه کسی از اعتقاد به یگانگی و موثر بودن خدا در امورات عالم فاصله گیرد و خود و دیگران را شریک قرار دهد از همانجا مشکلات آن فرد و جامعه بشری آغاز خواهد شد.

رئیس جمهوراضافه کرد: خدا را شکر می کنیم که مردم ایران و پیشاپیش آنان مردم شهرستان فامنین مردمی با ایمان و صالح هستند و در مسیر ولایت و صراط مستقیم حرکت می کنند

احمدی نژاد در ادامه سخنانش با تاکید بر لزوم ساختن ایران گفت: امروز مهتمرین وظیفه ساختن ایران است و همه هر کجا که هستند باید در جهت ساختن ایران همه تلاش و توان خود را صرف کنند.

وی ساختن ایران را آوردن پرچم توحید و عدالت دانست و افزود: امروز ایران یک جغرافیا، یک نژاد و یک ملیت نیست. امروز ایران یک فرهنگ و یک راه است. ایران یک پرچم برافراشته در برابر همه طاغوت ها و همه مستکبران است.

رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران شایستگی آن را دارد که در بالاترین تراز رفاه و پیشرفت در دنیا زندگی کند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد اشتغال به عنوان یکی از دغدغه های مهم دولت اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین کارها امروز این است که همه برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در ایران زمین دست به دست هم دهیم.

وی در بیان وظایف دولت در ایجاد اشتغال در جامعه گفت: برداشتن موانع، دادن آموزش و پشتیبانی از جمله کارهای دولت است که برای ایجاد اشتغال در جامعه انجام می دهد.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه دولت همه امکانات خود را برای ریشه کن کردن بیکاری در جامعه بسیج کرده است، گفت: شورای عالی اشتغال به طور مرتب کار را پیگیری می کند بطوریکه همه وزارتخانه ها برای ایجاد اشتغال بسیج شده اند.

وی تصریح کرد: دولت همه منابع و سرمایه های خود را در کشور برای ایجاد اشتغال بسیج کرده است.

احمدی نژاد خطاب به مردم گفت: آنهایی که کار بلدند وارد میدان شوند و نگویند موانع وجود دارد هر کاری دارای مشکلاتی است. البته همه استاندارن مدیران باید همکاری کنند اما همه کارآفرینان باید به میدان بیایند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت مصصم است با بسیج همه امکانات این پدیده زشت بیکاری و کمبود فرصت های شغلی را ظرف دو سال از سرزمین ایران با کمک مردم ریشه کن کند، گفت: انتظار دارم مردم فامنین همانطور که در گذشته در همه عرصه ها پیشگام بودند در این عرصه هم پیشگام باشند تا انشاءالله در سال آینده هیچ بیکاری در این شهرستان وجود نداشته باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران که در برابر همه قدرت ها ایستاد و ایران را هسته ای کرد می تواند ایران را آباد کند.

وی اضافه کرد: ما تا پایان این دولت تلاش می کنیم تا همه قول هایی که به مردم داده ایم را عملی کنیم.

وی در ادامه در بیان چگونگی پروژه هایی که برای شهرستان فامنین به تصویب رسیده است، گفت: در مجموع 187 پروژه برای شهرستان فامنین به تصویب رسیده است که از آن 94 مورد به اجرا رسیده، 75 مورد در دست اجراست و برای 18 مورد نیز تا کنون کاری صورت نگرفته است.

احمدی نژاد گفت: امروز در جلسه دولت تلاش خواهیم کرد موانع این پروژه ها را برطرف کنیم تا در مسیر اجرا قرار گیرند.

قرار است رئیس جمهور تا دقایقی دیگر در جمع مردم ملایر حاضر شود و به ایراد سخنرانی بپردازد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
مثل بقیه قولها.تازه فرمودند تا سه ماه دست به یارانه ها نزنید. صرفه جویی را از مش...بیاموزید.