۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

قهرمانی دیناموبخارست با درخشش ایرانی‌ها

کد خبر : ۳۶۶۰۵۸
صراط: تیم دیناموبخارست رومانی با حضور لژیونرهای ایرانی خود در لیگ هندبال رومانی به قهرمانی رسید.

به گزارش تسنیم، تیم دیناموبخارست رومانی که برادران استکی و سید علیرضا موسوی را در اختیار دارد در دومین بازی فینال ناسیونال لیگ رومانی به مصاف چی اس ام رفت.

نیمه اول این دیدار با حساب 9 بر 8 به سود دیناموبخارست به پایان رسید؛ با شروع نیمه دوم هر دو تیم هجومی بازی خود را آغاز کردند و بازی با تساوی 20 -20 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این دیناموبخارست بود که بازی را به سود خود به پایان برد تا در نهایت با 2 پیروزی پیاپی مقام قهرمانی ناسیونال لیگ رومانی را بدست آورند و برای سومین سال پیاپی این عنوان را کسب کند.

در این دیدار ستاره‌های اصلی دیناموبخارست سه لژیونر هندبال ایران یعنی برادران استکی و سید علیرضا موسوی بودند که با درخشش خود قهرمانی را به دیناموبخارست هدیه کردند.

در این دیدار سجاد استکی 6 گل، الله کرم استکی 5 گل  برای دینامو به ثمر رساندند و سید علیرضا موسوی هم با عملکرد فوق العاده خود در دفاع مهم ترین رکن خط دفاعی دینامو بود.

این سومین قهرمانی برادران استکی و علیرضا موسوی در اروپا است. تیم دیناموبخارست در این فصل قهرمان ناسیونال لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ شد.
برچسب ها: صراط هندبال