۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

رهایی دو گروگان تهرانی از چنگال آدم ربایان +عکس

کد خبر : ۳۶۶۲۰۷
صراط: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان گفت: دو گروگان تهرانی که از ۶ روز قبل در اختیار آدم ربایان بودند به همت معتمدان بسیجی و ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان آزاد شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حسین شهرکی فرمانده سپاه دلگان گفت: دوگروگان ساکن تهران که از ۶ روز قبل در اختیار آدم ربایان بودند با همکاری معتمدان و ریش سفیدان بسیجی شهرستان دلگان آزاد شدند.

وی افزود: آدم ربایان با استفاده از فضای مجازی و به بهانه خرید و فروش احشام این دو نفر را به شهرستان های جیرفت و رودبار در جنوب استان کرمان کشانده بودند و آنها را به گروگان گرفته بودند.

رهایی دو گروگان تهرانی از چنگال آدم ربایان +عکس

شهرکی  ادامه داد: این آدم ربایان پس از ربودن این افراد آنها را به روستاهای اطراف دلگان در جنوب استان سیستان و بلوچستان منتقل کرده بودند.

فرمانده سپاه شهرستان دلگان با اشاره به اینکه گروگانگیران برای آزادی این افراد تقاضای ۵۰۰میلیون ریال پول از خانواده آنها کرده بودند، افزود: خوشبختانه این دو نفر با تلاش و همکاری بزرگان طوایف و بدون پرداخت هیچ گونه وجهی امروز آزاد شدند.

شهرکی گفت: خوشبختانه معتمدان و ریش سفیدان ظرفیت بسیار خوبی در استان سیستان و بلوچستان هستند که همکاری بسیار خوبی با نهادهای نظامی و انتظامی این منطقه دارند.