۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
رییس قوه قضاییه:

تهدیدکنندگان امنیت ملی پاسخ خود را دریافت می‌کنند

رئیس قوه قضائیه: حادثه اخیر تروریستی به علت مقاومت و حق طلبی ملت ایران بود اما دشمنان بدانند با این حوادث خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد شد.
کد خبر : ۳۶۷۰۹۲
صراط: رئیس قوه قضائیه: حادثه اخیر تروریستی به علت مقاومت و حق طلبی ملت ایران بود اما دشمنان بدانند با این حوادث خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با ابراز تسلیت و تعزیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی اخیر افزود:  جمهوری اسلامی ایران در منطقه در برابر نظام سلطه و حکومت های اذنابشان ایستادگی کرده است.

رئیس دستگاه قضا این حادثه برای مردم ما غمناک و اندوهناک بود که امیدواریم خداوند به خانواده های شهدا صبر و به مصدومان حادثه صحت و سلامتی عطا فرماید .

وی خاطرنشان کرد: در طول سالیان پس از انقلاب بویژه سالیان اخیر آمریکایی ها و دولت های مرتجع رویاهایی بر علیه ایران در سر داشتند و آن را دنبال می کردند که یکی از این اقدامات، ایجاد و حمایت از گروههای تروریستی بود تا بتوانند علیه مقاومت اقدام و جلوی پیشروی آن را بگیرند اما جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد نقشه ها و رویاهایشان در عمل پیاده شود.

رئیس دستگاه قضا گفت: این استحکام مردمی و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و مقاومتی که شکل گرفته باعث شد تا میلیاردها دلار هزینه های هنگفتی که در این منطقه شده بود به نتیجه ای نرسد اگرچه آنها با پول و سلاح از تروریست ها حمایت کردند و آنها را به جان مسلمان ها انداختند اما مقاومت جلوی نقشه آنها را گرفت .

وی گفت: متاسفانه پس از این حادثه نیز از مدعیان حقوق بشر و حکومت های مدعی شاهد رفتارهای نامناسب بودیم مثلا آمریکایی ها در بیانیه شان بطور تلویحی از این اقدام تروریستی حمایت کردند و قبل از آن سعودی ها می گفتند باید جنگ را به داخل بکشانیم اما مطمئن باشند که حضور مردم ، وحدت میان مسئولان و مردم اجازه حرکتی که بخواهد امنیت ملی ما را تضعیف کند نمی دهیم.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: اگر کسانی بخواهند علیه امنیت ملی ایران اقدام کنند مطمئنا پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.