۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

تشییع ورزشکار شهید حادثه ترور در مجلس +تصاویر

پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی بر دستان مردم روزه‌دار آبادان و خرمشهر تشییع شد.
کد خبر : ۳۶۷۱۵۳
صراط: پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی بر دستان مردم روزه‌دار آبادان و خرمشهر تشییع شد.

به گزارش تسنیم از آبادان، آئین تشییع پیکر مطهر شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی با حضور هزاران تن از مردم روزه‌دار خوزستان در آبادان و دیار امیر سرتیپ شهید قاسم درآهکی، شهید کاظم سعیدی‌نیا و شهید حامد هلالی برگزار شد.

این برنامه معنوی در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد از مصلای ثامن الائمه(ع) آبادان و از جوار مزار نورانی هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس آغاز شد.

پیکر ورزشکار شهید سید رضا ثابتی تا مسجد امیرالمومنین(ع) آبادان با حضور جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده سردار شهید سعید سیاح طاهری از شهدای مدافع حرم تشییع شد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی نماز اقامه کرد و پس از اقامه نماز، خانواده شهید ثابتی در کنار تابوتش حضور یافتند و با او وداع کردند.

پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر شهید به گلزار شهدای آبادان منتقل و در نزدیکی مزار آیت‌الله شهید محمدحسن شریف‌قنوتی، سرلشکر شهید سید رضا یاسینی و سردار شهید سعید سیاح طاهری آرام گرفت.

به گزارش تسنیم، شهید سید رضا ثابتی یکی از جوانان آبادانی است که در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت، او برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کرده بود که روز چهارشنبه 17 خرداد ماه در حادثه ترورسیتی تهران به فیض شهادت نائل شد.

این جوان آبادانی بعد از حادثه تروریستی مجلس با خانواده خود تماسی برقرار نکرد و به تماس‌هایی که با وی گرفته می‌شد نیز پاسخ داده نمی‌شد تا اینکه به خانواده شهید اطلاع داده شد در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد زیرا تیر به صورتش اصابت کرده بود.

برای شناسایی پیکر مطهر شهید دو نفر از بستگان مراجعه کردند که بر اساس مشخصات ظاهری ایشان شناسایی شد.

شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به زمین بازی رفته بود. این جوان آبادانی هنگام شهادت 40 سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.