۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

فرماندار آذرشهر: منتقدان سیل آذرشهر میکروب هستند!

فرماندار آذرشهر گفت: منتقدان سیل آذرشهر و خدمات دولت، افراد بی‌دین، بی‌اخلاق و ضد‌انقلاب و میکروب هستند.‌
کد خبر : ۳۶۷۳۱۳
صراط: فرماندار آذرشهر گفت:  منتقدان سیل آذرشهر و خدمات دولت، افراد بی‌دین، بی‌اخلاق و  ضد‌انقلاب و میکروب هستند.‌

به گزارش تسنیم از آذرشهر، یدالله اللهیاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با اشاره به مطالب منتشر شده برخی افراد و منتقدان در حادثه اخیر سیل آذرشهر اظهار کرد: در جریان سیل اخیر آذرشهر برخی افراد اقدام به سیاه نمایی و شانتاژ خدمات دولت پرداختند که این افراد به مثابه میکروب و آفت جامعه هستند.

وی افزود: این افراد با غرض‌ورزی خدمات و عملکرد دولت را شانتاژ کردند لذا آنان آفت و میکروب جامعه هستند و وجود آنها به جامعه آسیب می‌رساند.

وی با بیان اینکه این افراد به اصطلاح انقلابی تظاهر به انقلابی بودن می‌کنند، تصریح کرد: این‌گونه افراد بی‌دین، بی‌اخلاق و  ضد‌انقلاب هستند بنابراین نباید اجازه داد این‌گونه میکروب‌ها و آفت‌ها در جامعه رشد پیدا کنند، چرا که با رشد این‌گونه افراد میکروبی جامعه  آسیب می‌بیند.

الهیاری با اشاره به اینکه با تابش خورشید میکروب‌ها از بین می‌روند، افزود: روسای ادارات به مثابه خورشید هستند و نباید اجازه دهند که این  میکروب‌ها در فضای جامعه رشد یابند.

وی‌ گفت: به ما می‌گویند که در مورد آذرشهر حساب چندانی باز نکنید چرا که در انتخابات‌ها چندان رضایت بخش نبودند، ولی در انتخابات اخیر آذرشهر در رتبه‌های برتر استانی قرار گرفت.