۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

بادامچیان: مدیریت ناکارآمد یعنی شاه سلطان حسین و مدیریت قوی مثل نادرقلی میرزا

کد خبر : ۳۶۷۷۲۸
صراط: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی آرمانی و مبتنی بر ارزش‌های الهی است، گفت: باید در راستای تداوم انقلاب اهتمام ویژه ای داشته باشیم، وقتی هدف نهایی ارزش الهی باشد حرکت به سمت آن هم ارزشی خواهد بود.

به گزارش تسنیم از قم، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: موضوع دو مدیریت توامان در انقلاب اسلامی و در نظام جمهوری اسلامی است، قطعاً هر جامعه ای نیاز به مدیریت دارد.

وی افزود: اگر در رأس یک مجموعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی یک مدیر قوی و مسلط باشد بسیار تفاوت خواهد کرد، تا یک مدیر ضعیف و ناقص چون سبب انحراف و به قهقرا رفتن می‌شود.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مدیریت ناکارآمد مدیریت شاه سلطان حسینی می گوییم که سلسله صفویه را منقرض کرد و کشور را دچار نابسامانی کرد، و مدیریت قوی مثل مدیریت نادرقلی میرزااست.

بادامچیان افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب آرمانی و عقیدتی است چه در زمان پیامبر اسلام (ص) و چه در امتداد آن و در زمان ما، وقتی هدف نهایی ارزش الهی باشد، پس حرکت به سمت هدف هم ارزشی خواهد بود.

وی بیان کرد: در خط ارزشی جایی برای افراد عافیت طلب، مثل ابوموسی اشعری‌ها، شریح ها و .... نیست، حتی اگر این‌ها شعارهای ارزشی بلندی هم بدهند، ارزشی نیستند، و این شعارها برای رسیدن به قدرت است، البته قدرتی که متعفن است.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی افزود: در کنار خط ارزش گرایی خط اداره جامعه بر اساس مدیریت مردم گرایی اسلامی است، یعنی در کشور ما هر شخص با هر تفکر و عقیده ای عضوی از این کشور است. بنابراین از حق شهروندی برخوردار است.

بادامچیان عنوان کرد: در امر حاکمیت اسلامی اجبار نیست چه برسد به اکراه، و آزادی کامل وجود دارد و هر کس می‌تواند به راحتی نظرات خود را آزادانه مطرح کند البته در چارچوب قانون و به دور از توهین و بی احترامی.

 وی تصریح کرد: حاکمیتی که حتی به بنی صدر هم اجازه داد به عنوان نامزد انتخابات شرکت کند و به زور مانع از حضور وی نشد و این اجازه را به مردم می‌دهد که خودشان انتخاب کنند و خودشان تجربه کنند، ولی اگر مردم دیدند شخصی که انتخاب کرده‌اند از مسیر منحرف شد مردم خودشان شخص را بیرون می‌کنند.

 قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: خط ارزشی، خط ولایت و امامت است و خط انجام تکلیف شرعی است، امام خمینی (ره) حرکت ارزشی را با توده‌های مردم شروع کرد و از درون این حرکت تمام مردمی که این تمام مردمی بودن نیز یک ارزش است احزاب و گروه‌های مختلفی شکل گرفت و در جلسه ای که حضرت امام داشتند بیان فرمودند با مردم زیادی که متحد نیستند امان زمان (عج) ظهور نمی‌کند و باید با هم متحد شده و ائتلاف تشکیل دهید که از دل این حرف حزب موتلفه تشکیل شد.
برچسب ها: صراط بادامچیان