۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱

"مركل" در يونان با سبيل هيتلر + عكس

یونانی ها كه سیاست های آلمان را عامل وخامت شرایط زندگی خود می دانند، روز گذشته در حاليكه عکس هایی از مرکل که برای او سبیل هیتلر گذاشته بودند، در دست داشتند، به خیابان های آتن آمده و شعارهاي ضد اين كشور را سردادند.
کد خبر : ۳۶۷۷۳

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، دیروز صدها نفر با ریختن به خیابان های آتن علیه سیاست آلمان در قبال کشورشان تظاهرات کردند و ادامه مخالفت های آلمان با اعطای وام های بین المللی به یونان را محكوم كردند.

آنها معتقدند: سرسختی های مركل باعث شده است تا دولت کشورشان طرح های ریاضت اقتصادی سرسختانه ای به اجرا گذارد و زندگی مردم این چنین دشوار شود.

مردم یونان می گویند شرایطی که ما در آن قرار داریم نتیجه اشتباهات و ندانم کاری های سیاستمداران ماست ونه مردم و این در حالی است که مردم باید تاوان این ندانم کاری ها را بدهند.

این تظاهرات در حالي برگزار مي شود كه نمایندگان گروه سه جانبه متشکل از صندوق بین المللی ، اتحادیه اروپا و بانک مرکزی اروپا همچنان در آتن هستند تا راههای اعطای مرحله دیگر از وام های بین المللی را که مبلغ این مرحله آن هشت میلیارد دلار است، بررسی کنند.

نماینده صندوق بین المللی پول در پایان مذاکرات ديروز به نمایندگان گروه سه جانبه با نمایندگان یونان گفت: پیشرفت های خوبی در مذاکرات صورت گرفت اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند.

براساس این گزارش، پرداخت هشت میلیارد یورو دیگر از وام های بین المللی تنها هنگامی صورت خواهد گرفت که طرح باز پرداخت بدهی های یونان تدوین و اجرا شده باشد. پرداخت این مرحله از وام های بین المللی قرار بود در اواسط اکتبر انجام گیرد.

برچسب ها: مرکل سبیل هیتلر
نظرات بینندگان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
چه بهش مي اد حقا كه از اون تبارو نسه
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
چقدر بهش میاد.