۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
گل‌محمدی:

افتخار می‌کنم سرمربی تیم تراکتورسازی هستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از مشکلات تیم تراکتورسازی خبر داشتم و آمده‌ام که به این تیم کمک کنم.
کد خبر : ۳۶۷۸۸۱
صراط: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از مشکلات تیم تراکتورسازی خبر داشتم و آمده‌ام که به این تیم کمک کنم.

به گزارش فارس از تبریز، یحیی گل‌‌محمدی در پایان اولین جلسه تمرینی تیم تراکتورسازی در بین خبرنگاران اظهار داشت: تراکتورسازی تبریز تیم بزرگی است و آرزوی هر مربی است که هدایت این تیم را برعهده داشته باشد و من افتخار می‌کنم که مربیگری تیم تراکتورسازی را برعهده دارم.

وی ادامه داد: از تمامی مشکلات تیم تراکتورسازی با خبر هستم و می‌دانستم که چه سختی‌هایی را پیش رو دارم، با این وجود دوست دارم به مردم این شهر و هواداران تیم تراکتورسازی خدمت کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز  اضافه کرد: هواداران این تیم نقطه قوت این تیم هستند و مایه دلگرمی ما در طول فصل خواهند بود و حضور آنها مایه دلگرمی ما است.

گل‌محمدی تصریح کرد: در مورد بازیکنان تیم اکثر نفرات فصل قبل با تیم به توافق رسیدند و قرار است چند بازیکن نیز از تیم‌های پایه به جمع تیم اضافه شوند و با خالد شفیعی هم صحبت کردیم، وی یک پیشنهاد خارجی دارد و فردا عازم باشگاه تراکتورسازی می شود و امیدواریم به توافق رسیده و شاهد حضور وی در تیم تراکتورسازی باشیم.

وی در همین مورد افزود: وضعیت سینا عشوری نامشخص است و رفتن سعید آقایی هم به تیم دیگر حتمی شده و در حال رایزنی با تیم سایپا هستیم تا بتوانیم زمینه حضور اخباری در تیم تراکتورسازی را فراهم کنیم و در این مورد به باشگاه سایپا نامه زدیم و من هم سعی کردم با آقای علی دایی در این مورد صحبت کنم که هنوز میسر نشده است ‌و امیدوارم این مسئله حل شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد غیبت ایران پوریان در تمرین تیم گفت: این عدم حضور با اطلاع من بوده و وی آمپولی را به دلیل مصدومیتش زده و 48 ساعت باید استراحت کند و از دو روز بعد در تمرینات تیم حضور خواهد یافت.

گل‌محمدی توضیح داد: یک مربی بومی به ترکیب کادر مربیان تیم تراکتورسازی اضافه خواهد شد و مربی دروازه‌بان از کشور برزیلی تا آخر هفته کار خود را در تیم تراکتورسازی آغاز خواهد کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد هدفگذاری این تیم در لیگ برتر گفت: نهایت سعی ما این است که با حداکثر قدرت به میدان رفته و با تمام وجود و تمام داشته‌هایمان بازی خواهیم کرد و بهترین عملکرد را داشته و هواداران خود را خشنود سازیم ‌که یار دوازدهم بوده و بسیار کمک حال تیم خواهد شد.