۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
انتقاد مادر ملی‌پوش محروم شده والیبال از مسؤولان فدراسیون

شب شهادت امام علی(ع) با آبروی دخترم بازی کردند/ حاضر به مصاحبه با صدای آمریکا نشدم

مادر شقایق شفیع تصریح کرد: از شبکه صدای آمریکا برای مصاحبه با من تماس گرفتند که فایل صوتی مربوطه را دارم اما با رد درخواست آن‌ها، تأکید کردم که مشکل در کشور ما رخ‌داده و توقع دارم مسؤولان به ویژه جناب آقای روحانی که وزارت ورزش و جوانان زیر نظر وی است، رسیدگی کنند.
کد خبر : ۳۶۸۲۴۷
صراط: مادر ملی‌پوش محروم شده والیبال بانوان گفت: درگیری صورت گرفته بین دختر من با هم‌تیمی‌اش در هتل محل اقامت تیم بوده است اما این درگیری را در زمین بازی قلمداد کرده‌اند و با استفاده از لفظ حاشیه نامناسب موجب شده‌اند برداشت‌های نادرستی در قبال دختر من انجام شود، چرا این‌گونه با آبروی دختر مسلمان ایرانی آن‌هم در شب شهادت حضرت علی(ع) بازی کردید؟

نسرین مهدویان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دخترم شقایق شفیع از سن 14 سالگی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت‌ شده و عنوان سوم مسابقات دانش‌آموزی آسیا را نیز در کارنامه دارد.

وی با اشاره به محرومیت در نظر گرفته‌ شده برای دخترش پس از بازگشت از مسابقات والیبال زیر 23 سال آسیا افزود: در والیبال آقایان نیز درگیری فیزیکی همراه با فحش ناموسی وجود دارد اما چنین حکمی صادر نمی‌شود.

این مادر ملی‌پوش محروم شده والیبال بانوان ادامه داد: پس از اعلام حکم صورت گرفته، پدر شقایق سه روز متوالی از صبح تا ظهر در فدراسیون حضور داشت، اما متأسفانه کسی جوابگوی وی نبوده است، در صورتی‌ که انتظار داشتیم به داد دل پدر و مادری برسند که سال‌ها برای فرزندشان زحمت کشیدند تا بتواند برای این کشور افتخارآفرینی کند.

وی با انتقاد از برخورد صورت گرفته، یادآور شد: چرا باید با یک جوان 22 ساله که بارها افتخارآفرین بوده، به خاطر درگیری لفظی چنین برخوردی انجام شود و از مسؤولان فدراسیون والیبال گلایه داریم که چرا در مورد خطای رخ‌ داده، مبالغه کرده و آنرا درگیری فیزیکی عنوان کردند.

مهدویان تأکید کرد: درگیری صورت گرفته بین دختر من با هم‌تیمی‌اش در هتل محل اقامت تیم بوده است اما این درگیری را در زمین بازی قلمداد کرده‌اند و با استفاده از لفظ حاشیه نامناسب موجب شده‌اند برداشت‌های نادرستی در قبال دختر من انجام شود، چرا این‌گونه با آبروی دختر مسلمان ایرانی آن‌هم در شب شهادت حضرت علی(ع) بازی کردید؛ باید خجالت بکشید و از خدا بترسید.

مادر شقایق شفیع تصریح کرد: از شبکه صدای آمریکا برای مصاحبه با من تماس گرفتند که فایل صوتی مربوطه را دارم اما با رد درخواست آن‌ها، تأکید کردم که مشکل در کشور ما رخ‌داده و توقع دارم مسؤولان به ویژه جناب آقای روحانی که وزارت ورزش و جوانان زیر نظر وی است، رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: خانواده ما در انتخابات ریاست جمهوری از روحانی حمایت کرد و انتظار داشتیم به‌اندازه رأی ما، برای ما حق اعتراض قائل می‌شدند و حالا تنها می‌توانم بگویم: دکتر روحانی مچکریم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۸
۱
حق تونه ...
ناشناس
|
Armenia
|
۱۶:۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۷
۶
باسلام
حق شما است که اینگونه با شما برخورد شود.
خدا شکر می کنیم خیلی زود نتیجه انتخابتان را گرفتید انشالله بدتر از این سر این مردم میاد حالا کجاش دیدی.