۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
در آیین افتتاح کارخانه سیمان نهاوند عنوان شد:

آرزوی "احمدی‌نژاد" از زبان "رحیمی"

معاون اول رئیس‌جمهور آرزوی دولت و احمدینژاد را اعلام کرد.
کد خبر : ۳۶۸۹۳

به گزارش صراط به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح کارخانه 3300 تنی سیمان نهاوند با قدردانی از دست‌اندرکاران احداث این کارخانه اظهار داشت: این دولت و در رأس آن احمدی نژاد آرزویی جز خدمت به مردم ندارد و شایعات، دروغ‌ها و تهمت‌های ناروا که پی در پی علیه دولت منتشر می‌شود تنها برای آن است که می‌خواهند دولت را از کار و تلاش بازدارند.

وی در ادامه افزود:امروز ظرفیت تولید سیمان در کشور به مراتب نسبت به گذشته افزایش یافته است و ایران که تا چندی پیش وارد کننده سیمان بود، امروز به یک صادرکننده تبدیل شده است.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم نهاوند شایسته خدمات بیشتری هستند و اظهار امیدواری کرد روز به روز بر خدمات دولت به مردم عزیز این شهرستان افزوده شود.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم هیات وزیران که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در جهت ممانعت از ورود کالاهای خارجی و غیر ضروری به تصویب رسید، گفت: امروز بسیاری از نیازهای کشور و حتی قطعات مورد نیاز صنعت در داخل کشور تامین می‌شود و باید تلاش شود که در ساخت و احداث کارخانه‌ها و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی حتی‌الامکان از قطعات و توان داخلی استفاده شود.
انتهای پیام/

خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید