۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

زمان و مکان مراسم چهلمین روز شهادت حاج شعبان نصیری

کد خبر : ۳۷۰۷۹۱
صراط: مراسم بزرگداشت چهلمین روز عروج عارفانه شهید مدافع حرم، سردار حاج شعبان نصیری روز دوشنبه 19 تیرماه از ساعت 18 الی 20 در محل تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار حاج شعبان نصیری، شهید مدافع حرم روز دوشنبه 19 تیرماه برگزار می شود. این مراسم در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد.
شهید والامقام حاج شعبان نصیری از یادگاران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در آستانه ماه مبارک رمضان امسال پس از حدود 38 سال مجاهدت و ایثار در جریان عملیات آزادسازی موصل عراق به شهادت رسید و پیکر مطهرش نهم خردادماه با حضور گسترده مردم در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. سردار شهید شعبان نصیری از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بود که در قرارگاه نصرت همجواری با سرداری چون شهید علی هاشمی را تجربه کرده بود. وی بعدها نیز در زمره فرماندهان لشکر 9 بدر و همین طور لشکر 10 سیدالشهدا(ع) قرار گرفت. شهید نصیری پس از شروع فتنه داعش و تکفیری‌ها در عراق، حضور مستشاری در این کشور داشت و به مدت چهار سال در این کسوت خدمت کرد. وی که به زبان عربی تسلط کامل داشت، در بسط و هدایت نیروهای حشدالشعبی تأثیرگذار بود.
بدینوسیله از عموم مردم انقلابی، جهت شرکت در این مراسم پرفیض و ادای دین به شهدای مدافع حرم، دعوت بعمل می آید.
برچسب ها: صراط نصیری