۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱

تهمت زنندگان در صدد تدارک فتنه جدیدند

دبیر کل مستعفی جامعه وعاظ تهران از شخصیت هایی است که گرچه اخبرا ترجیح می دهد تا کمتر رسانه ای شود، اما در همین اندک اظهار نظرهای وی نیز باید منتظر ناشنیده های جالب و موضع گیری های جذاب بود.
کد خبر : ۳۷۱۲۰

دقایقی کوتاه با عضو جامعه روحانیت مبارز تهران همسخن شدیم و با او از ماجرای استعفای خود از دبیر کلی جامعه وعاظ تهران شروع کردیم و به اظهار نظرهای صریح وی در خصوص جریانات فتنه و انحرافی رسیدیم.

 
آنچه در پی می آید گفتگوی عصر امروز با جعفر شجونی است که با هم از نظر می گذرانیم:
 
* من جزء جامعه روحانیتم ، علاوه بر آن جز جامعه وعاظ نیز هستم و به همه آنها ارادت دارم. ولی چون از آنها حمایت نمی شود ، توجه نمی شود و بودجه های عظیم فرهنگی در جاهای دیگر به صورت میلیاردی مصرف می شود بنده به عنوان اعتراض از این مسئولیت کنار کشیدم ولی در جلسات شر کت خواهم کرد.
 
* بنده با آن که از سمت دبیر کلی جامعه وعاظ استعفا کردم هر هفته در جلسات آن شرکت می کنم و به این تشکل که جامعه اصیل و نجیب و مبارز هستند علاقه مندم. آنها خود رادر شرایط فتنه نشان دادند که با فتنه گران مخالفند.
 
* چه استعفای من را بپذیرند و چه نپذیرند استعفای من ادامه خواهد داشت و علتش این بود که بودجه های فرهنگی کشور در جاهای مختلف به حق و نا حق خرج می شود وبرای جامعه وعاظ که عده ای اصیل و مبارز هستند ریالی هم اختصاص داده نشده البته جامعه وعاظ یک گروه آرامی هستند و به بی مهری عادت کردند و همیشه پشتیبان رهبر و پشتیبان نظامند و پشتیبان جامعه روحانیت مبارز هستند و شخص آیت اله مهدوی کنی هستند ولی بنده چون مسئولیت را بدون پشتوانه اقتصادی کار عبث و بیهوده ی تلقی کردم که حتی نمی توانم به بعضی نیازمندان آنها پاسخ بگویم لذا استعفا کردم
 
* استعفای من ربطی به دولت و یا ماجرای جامعه وعاظ ولایی نداشت.
 
* وعاظ ولایی چند صباحی در مقابل جامعه وعاظ یا جامعه روحانیت اظهار وجود کردند و به زور پول چند روزی را سر کردند که متاسفانه منجر به جسارت به شخصیت های بزرگ و روحانی مثل آیت اله بهجت و آیت اله مهدوی کنی شد. آنها وصل به جریان انحرافی بودند و در ازای این اهانتها مزد گرفتند، اما بحمدالله مضمحل شدند.
 
* امیری فر و امثال او جزو مهره های سوخته اند و در این انقلاب هرکه پایش را کج گذاشت ضربه اش را خورد و سقوط کرد. اصلا ایشان عددی نبودند که ما با ایشان مخالف باشیم ، جریان انحرافی این کارها را ساخت و بحمدالله واژگون شدند.
 
* اصولگرایان همواره خود را تحت تاثیر جامعتین می دانند و میدانند که دو طیف از روحانیت در این سی و سه سال خوب امتحان دادند یکی جامعه روحانیت مبارز تهران است و یکی جامعه مدرسین و همیشه روحانیت در طول تاریخ مشگل گشای مسایل اجتماعی مملکت ما بوده ، مردم به روحانیت پناه آوردند و در انتخابات آینده هم اصولگرایان نسبت به جامعتین ابراز ارادت و شاگردی می کنند و امیدواریم که این منجر به انسجام و همدلی بیشتر بین تشکل های اصول گرا باشد.
 
* اگر جبهه پایداری تحت عنایت آیت اله مصصباح یزدی باشد این مایه افتخار آنهاست و بنده با تمام وجود تاکید می کنم خیانت بزرگی است که اگر کسی بخواهد انحراف را به ارادتمندان آیت اله مصباح نسبت بدهد و بخواهد اینگونه روحانیت را ضایع کند. آیت اله مصباح خودش بارها گفته حرمت آیت اله مهدوی کنی باید محفوظ باشد.
 
* جبهه پایداری هیچ رابطه ای با جریان انحرافی ندارد. امثال آقای مصباح ، آقای خوشوقت ، آقای آقا تهرانی ، آقای الهام ، آقای رسایی ، آقای حسینیان ، اینها خوشان بانیان گفتمان ضد انحراف و ضد فتنه اند و اگر کسی به این بزرگواران تهمت اتصال به جریان کثیف انحرافی را بزند مثل اینست که خود در حال خلق یک فتنه جدید است.
 
* دشمنان مصباح دشمنان مقام معظم رهبری هستند.
 
* فتنه گران هیچ امیدی به انتخابات آینده ندارند. برای همین است که در رسانه هایشان مدام در تنور اختلاف ما بین اصولگرایان می دمند. امید آنها اول به جریان انحرافی و بعد هم به اصول گرایان بی خاصیت است. البته آنها از همین الان می دانند که اقبال مردم همراه آنها نیست و به همین خاطر است که شروع به جو سازی های کاذب در خصوص انتخابات کرده اند. نامه پسر آقای منتظری به اوباما هم در واقع ادامه همین پروژه است.
 
* فرزند منتظری که عددی نیست. خود آقای منتظری هم با آن سابقه عظیم فقاهت اول فریب برادر دامادش را خورد و شخصیتش فروکش کرد و بعد هم همنشینی با جبهه ملی و نهضت آزادی از آیت اله منتظری یک مهره سوخته ساخت. این حرکت آخر وی هم واقعا مضحک بود. اوباما الان آن قدر گرفتار مسائل داخلی است که فرصت فکر کردن به این اراجیف را هم ندارد و بحمدالله ما بسیار خوشحالیم از اینکه گرفتاری های عمیق داخلی آمریکا عرصه را بر آنها تنگ کرده است. امیدواریم که روز به روز بدتر از این باشد و باعث بشود که ملت آمریکا علیه سران ظالم آن قیام کنند.
 
* آقای امجد هم نمونه دیگری بود. من واقعا برای ایشان و روندی که در پیش گرفته اند غصه دارم. متاسفانه ایشان در مقابل فتنه گران به بسیج حمله کرد، مساله مسکنشان هم که مربوط به اوقاف بود طبق اطلاع من با عنایت وِیژه حضرت آقا برطرف شد و جای تاسف است که آقای امجد خدای ناکرده مورد سو استفاده دشمنان قرار بگیرد و البته جنس ایشان با فتنه گران متفاوت است و امیدواریم با موضع گیری صحیح دشمنان را ناامید کنند.