۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

واکنش وزیر ورزش به لغو برگزاری دربی در آلمان

کد خبر : ۳۷۱۵۵۰
صراط: وزیر ورزش و جوانان درباره بازی پرسپولیس و استقلال گفت: این در حقیقت تصمیمی است که مدیران دو باشگاه گرفتند و در صورت هماهنگی این بازی انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره لغو بازی پرسپولیس و استقلال در آلمان به دلیل عدم هماهنگی مسئولان ایرانی با طرف آلمانی، گفت: این کار با هماهنگی مدیران عامل باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ایران قرار بود انجام شود و طبعیتا خودشان در این باره پاسخگو خواهند بود. اگر شرایطش فراهم شود این کار صورت می‌گیرد. این در حقیقت تصمیمی است که مدیران دو باشگاه گرفتند و در صورت هماهنگی این بازی انجام می‌شود.

وی درباره زمان تعیین هیئت مدیره پرسپولیس، گفت: به زودی آنها را معرفی می‌کنیم.

سلطانی‌فر درباره پاداش تیم ملی و مشکل در دریافت پول‌ها، اظهار داشت: الان مشکلی برای دریافت پول نداریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسشی درباره مشکل بازنشستگی و دو شغله بودن دو نفر از هیئت مدیره استقلال، گفت: این مسئله مشکلی ندارد و همه اینها را با دستگاه‌های نظارتی بررسی کردیم.

وی درباره تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش، گفت: امیدوارم مجلس تصویب کند. یک‌ سری کمیسیون‌ها تصویب کردند و یک‌ سری هم تصویب می‌کنند و بعد به صحن می‌رود.

سلطانی‌فر درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: فعلا این دو باشگاه دولتی هستند و یک سال و نیم است از خصوصی‌سازی در آمدند.

وزیر ورزش و جوانان درباره پرداخت‌های میلیاردی به برخی بازیکنان فوتبال، اظهار داشت: اینها مسائل مربوط به  فدراسیون است و باید از آنها بپرسیم و فدراسیون‌ها مستقل هستند.

وی درباره استعفای طاهری هم گفت: ایشان دو سه بار استعفا دادند و صحبت کردیم و قرار شد به کارش  ادامه دهد. در صورت انتخاب هیئت مدیره جدید هم انشاءالله به کارش ادامه می‌دهد.